Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Love - 14 september 2009 22:42

Håller på att experimentera för att få det som jag vill men det lär nog dröja innan jag är nöjd.

Har i alla fall kommit igång med stavgång. Härligt att gå på gamla grusväger med ängar där kor betar och det är alldeles tyst. Inga bilar eller andra ljud som stör mina tankar. Skulle gärna vilja ha en hund med mig men den tiden är förbi. Lycklig över dom katter vi har fast som sällskap på promenader är dom inget vidare.

I morgon ska jag ut och fotografera för nu är hösten här även om vi har brittsommar nu. Om det stämmer med bondepraktikan så ska det bli en riktig vinter med massor av snö och kallt när det finns mycket rönnbär.

Prata om mycket, trädgrenarna hänger fulla av dessa vackra bär, men en dag är träden fulla med fåglar som har kalas och sen står träden där kala och tomma.

Oj nu blev jag sugen på något gott och kommer ihåg att jag har både blåbär och vispgrädde,smaskens!

Vi höres.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards