Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Love - 17 oktober 2009 21:14

Måste bara få gnälla i kväll. Ingen bra dag. Vaknade som så ofta med ont i nacken och ryggen.

 Tabletter för att kunna gå upp och ha en skön frukoststund. Sen kommer problemet med alla kattlådor,(många just nu) fylla på mat och vatten till fyrfotingarna, plocka ur diskmaskinen och bädda sängen. Då är jag totalt slut.

Sängen igen och det har inte katterna något emot.

Det som för mig innan jag blev sjuk var lätt som en plätt kan nu vara som att bestiga berg vissa dagar.

Tur att mannen förstår och ser hur jag mår. Han är mitt stöd i alla lägen.

I alla fall kom vi iväg på barnkalas hos vänner i byn ett litet tag på eftermiddagen men sen blev det inget mer gjort.

För ett tag sedan låg jag på en spikmatta som jag lånat av dom, gäller att prova allt. Visst det var väl skönt så jag ska ge den en vecka och bevisa om den är så bra som många säger.

Mannen ser på Tv men jag drar mig tillbaka ska bara fixa lådorna och mat vatten igen till  våra älsklingar.

Kan inte sitta mer än en liten stund med datorn.

Om ni orkat läsa mitt gnäll så ska jag försöka skriva något roligare i morgon. Ta hand om er. KRAM.  



Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards