Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Love - 31 oktober 2009 23:20

   Om alla häxor vore så här söta och goa.

Av Love - 31 oktober 2009 22:29

Sitter här och njuter av en glad nyhet. Min älskade man bad mig i kväll att beställa en resa för oss till sonen i Thailand. Jag blev så lycklig så jag började gråta.

 Hade inte trott det skulle bli något av denna vinter eftersom vi har haft stora utgifter för huset och fler blir det.

Tandläkaren jobbar inte heller gratis utan vill ha sina 22.000:- när det är klart.

Kommer att ligga vaken länge i kväll och bara njuta av tanken att i januari får jag träffa vår underbara son med sambo.

Det är en konstig helg denna med både Halloween och Alla helgons dag.

Mina föräldrar ligger begravda i norrland men jag har tänt ett ljus för dom här ute på tomten och suttit en stund på stubben och tänkt på allt gott dom gav mig och att jag saknar dom så fast det är många år sedan vi var tvungna att skiljas.

Barnbarnen  har Halloweenfest och spökar ut sig och det är dom väl unt men jag tycker att allt blir så dyrt och påkostat. Handlarna gnuggar väl sina händer i förtjusning.

När man ser i affärerna det stora utbudet av grejer till halloween kan man bli förskräckt och tänker på alla föräldrar som inte har råd att ge sina barn det andra har.

Inte sjutton var det så när våra barn var små och ändå klarade dom sig bra och hade fester.

Snart knackar John Blund på så jag drar mig till sängs.

Höres i morgon.

 

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards