Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Love - 6 november 2009 17:44

  

Så här vacker är jag inte när huvudet värker och inte  annars heller.


Två jättejobbiga dagar har jag haft så nu säger huvudet ifrån.

Har knappt hunnit äta men nu ska det bli en lugn helg hoppas jag.

Veterinärbesök, sjukhusbesök,lämnat kattungar, haft kattfolk här, storhandlat,städat,tvättat,ja listan kan göras lång men snart ska jag laga en god middag och ta ett glas vin under tiden. Välbehövligt!

 

Min läkare ringde och talade om att dom på magnetröntgen hittat förträngningar i ryggen så hon har talat med en ortoped om operation.

Jag ska få träffa honom och sen får vi se vad jag bestämmer mig för.

Det är i alla fall skönt att få ett svar på varför jag knappt kan gå ibland. Att jag sen har en massa förslitningar får jag dras med men inget är farligt så jag är tacksam för det.

 

Hoppas helgen blir trevlig för er alla.

 

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards