Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Love - 19 november 2009 20:22

Detta att ha en blogg ger mig mycket. Nya människor tittar in i mitt liv läser om min vardag och funderingar och delar med sig av sina tankar, trevligt.

Vi kommer nog aldrig att träffas men kan ändå ge varandra glädje,dela sorger och sjukdommar, ge uppmuntran och tröst samt skratta på varsitt håll. Delad glädje är ju dubbel glädje.

  

Storhandling stod för stor del av dagen i dag så nu är kyl och frys fyllda.

Kunde inte motstå några nya blommor och vackra ljus men har inte köpt julblommor till köksfönstret ännu.

 Är rätt trött på julstjärnor så jag brukar ha röda begonier och små gröna minitujor istället.

 

Får se om dom nya gardinerna hinner fram till advent. Köpte även en matta som är röd o vitrandig från Jotex. Ni ska få se kort så småningom.

Kamerakortet har pajat så det är bara att köpa ett nytt.

När man ser alla vackra kort på Rankan´s blogg vill man inte lägga ut något för hon är så jätteduktig så man kan få mindervärdskomplex. 5 stjärnor till dig min nya vän.

 

Från norr till söder sitter vi och skriver till varandra och till er alla skickar jag en KRAM.

 

 

  

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards