Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Love - 21 november 2009 23:03

Vet inte vad som hänt men här kryllar det av myror på skrivbordet. Upptäckte några för ett par dagar sedan men dom blir bara fler och fler.

Har ju massor av pelargoner här uppe och förmodligen kommer dom därifrån. Får gå på myrjakt i morgon.

 

Solen kom som en glad överraskning i dag och jag hängde ut tvätten för det blåste rätt så bra.

Tänk att få bädda rent med kläder torkade ute det är en härlig känsla. Snart får jag njuta av det.

 

Var inne i stan och blev bjudna på fika hos en kattvän. Tack vara mitt katteri har jag fått några verkliga pärlor till vänner som jag vill vårda ömt.

 

Det är lite jobbigt nu när det blir mörkt tidigt för mannen har väldigt dåligt mörkerseende.

 Vi måste vara hemma innan mörkret tar över. Det kan så lätt hända en olycka så det är bara att acceptera läget.

Jag har körkort men kör ej eftersom min kropp inte tillåter det och kör man inte kontinuerligt ska man hålla sig ifrån vägarna. Det är många år sedan jag körde så jag är nog ingen bra förare längre och trafiken har blivit så hård så jag är nog lite rädd vilket man inte får vara.

 

Tänkte att ni skulle få se mig och mannen. Kortet är sen förra julen men så ser vi i alla fall ut.  

Det var allt för i kväll. Kram Love.

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards