Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Ej i form

Av Love - 30 november 2009 22:02

Hej alla vänner som läser min blogg

jag hoppas att ni har det bra.

Själv ligger jag däckad av flunsan i säng

och kroppen är ej som den ska.

I går var det mys med kaffe o dopp

vi tände vårt ljud på 1:a advent

och dörren till julen står nu på glänt.

Kanhända i morgon om kroppen mig bär

så träffas vi åter här.

Kram Love.  


 
 
av irja

av irja

1 december 2009 00:30

Kära Love !
Nej inte det också, som om det inte räcker till med de man redan har . Hoppas du är på bättringsväg , och att det inte blir långvarigt . Förkylingen alltså.
Ta det lungt , Tänk inte på alla måsten, inför julen ,de blir bra ändå ska du se .Är me dig.
>>>>>> KRAM IA

http://40-talisten

 
Lena

Lena

1 december 2009 01:31

Kära, kära Love!
Vill bara att du ska veta att jag hoppas av hela mitt hjärta att du ska orka med oss snart igen!
Men tag hand om dig själv först...vi finns kvar!
Varma nattkramar vännen!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Annica

Annica

1 december 2009 19:40

Du får verkligen krya på dig, hoppas du är på benen snart igen. Passa på att dricka varmt, vila (så gott det går). Ja du har alldeles rätt..vi var två som var vakna. Tack vännen även för tröstande samtal, det värmde o det känns mycket bättre när man har varandra o vet hur det är.
Kramizz

http://svamlan.bloggagratis.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

1 december 2009 23:06

MIna allra varmaste krya-på-dig-kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
margit

margit

3 december 2009 02:46

Hej LOVE...eller Hoppas du har en GOD NATTS SÖMN...löser att du ligger sjuk..i förkylning! Inte trevligt. men allt får/måste ju ha sin tid...
Hoppas du 2snart är på benen igen"!!
Kram/ Margit

http://margitholm.blogg.se

 
av irja

av irja

3 december 2009 13:56

Hej Vännen!
Hoppas du är på bättringsväg, en krya på dig hälsning,från vita viddernas land. Tänker på dig ,många varma hälsningar, KRAM IA

http://40-talisten

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards