Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Nu står det still.

Av Love - 22 december 2009 19:52

Totalt tomt i huvudet. Jag är glad över att inte behöva tänka ska bara slappa framför TV.

Fick detta på min mobil och vill gärna dela med mig till er alla.

 

En liten skyddsängel gick genom ett mört rum,

släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar.

Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig.

Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt

så ingen ska göra dig illa eller att inget hemskt ska hända dig.

Kram.

 

 

    Min julhälsning till vännen Solveig.

  

 
 
Annica

Annica

22 december 2009 20:58

Oj såg nu att jag totalt missat att tacka dig för det fina julkortet med katten på:), tack sååå jättemycket.
Vilka härliga ord du fick skickat till din mobil..de ska jag ta med mig oxå..o tänka på emellanåt..
Vill även passa på att önska en riktigt GOD JUL
Kramizz

http://svamlan.bloggagratis.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

22 december 2009 21:54

Tack för kommentaren på min blogg!
Vilken söt liten vers du ger oss idag. Det känns tryggt med en egen skyddsängel ;)
Varma kramar!

http://httplambergsfrua.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

23 december 2009 07:06

Så fin dikt du bjuder på.
Önskar dig en riktigt GOD JUL
kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ragnvi

Ragnvi

23 december 2009 08:35

God morgon o God Jul på dig! Jisses...har suttit en god stund o läst ikapp hos dig...många kloka ord!!
Jag har totalt glömt vad jag egentligen skulle skriva till dig...så mycket intressant läsning hos dig!
Hoppas din jul blir precis som du vill ha den! Jag kikar in lite senare....
Julkramen!
Ragnvi

http://rankans.blogg.se

 
kerstin

kerstin

23 december 2009 12:19

Vill bara titta in och önska Dig
En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

http://kailiyinyang.blogg.se

 
Daniel

Daniel

23 december 2009 14:23

Se beskyddande vackert skrivet!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Lena

Lena

23 december 2009 19:29

Mycket fint meddelande du fick och jag tror också att var och en har sin skyddsängel som vakar över oss och försöker hjälpa oss.

Idag kommer jag in till dig vännen för att önska dig och din man EN RIKTIGT GOD JUL !!!
Varma kramar!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards