Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Hon är min glädje.

Av Love - 27 december 2009 18:12

  


                                      MICHELLE 18 år.

 

Vi har varit och gratulerat vårt barnbarn som tyvärr var sjuk på sin dag. Hon är inte bara vacker utan har en inre skönhet som bara växer med åren. Lycka till i livet mormors älskling. 

 
 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

27 december 2009 19:31

Oj vilken vacker (barnbarns)tjej ni har ... Grattis till henne som blir myndig med allt vad det innebär. Jaa du, våra barn och barnbarn är det käraste vi har ... De har livet framför sig och man önskar att allt ska gå på räls. Man vill dem ju bara gott.
Ha de en fortsatt mysig kväll !!!
Stor kram från mig vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

27 december 2009 20:09

Du får vidarebefodra detta Love :-)

Grattis Michelle på din födelsedag, med en sån mormor kan du bara bli helt underbar :)

Kram Mia

http://miaskaos.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

27 december 2009 20:47

Tack för tanken att du ville skida hit och bjuda på kaffe...skulla smakat det =D

Så fin hon är din Michelle !!!
Håller med om att det var synd att hon är sjuk just idag, men, men...god bättring till henne med lika många grattis från mig !!!

Har läst om ditt/ert julfirande med nära och kära och gläder mig med er...det låter sååå härligt =D

Själv mår jag inte alls bra...eller...jag har inte ont någonstans men orkar inte röra en arm utan att jag blir riktigt andfådd...förstår inte var min skyddsängel har varit de sista dagarna ??? Hoppas det vänder...annars vet jag inte vad som händer???

Varma och goa kramar till dig från mig!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Michelle

27 december 2009 22:19

vilken bild haha! tack för presenter och allt! älskar er mycket

 
lillis

lillis

28 december 2009 07:22

Grattis till Michelle i efterskott. Vad skönt att få åka till Thailand och hälsa på sonen och få komma till värmen.Hur länge blir du där?
Ha en bra dag
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

28 december 2009 10:05

Skönheten kommer innifrån men i era gener finns den på utsidan också, mormor, mamma och dotter lika fina. Hälsa "Misse" och gratta. Nu är vi hemma i gen från Gävle där vi hälsade på hos Bosse med familj.Vardagen gör sig påmind men vi har haft det bra. Ha det bra själv nu i nyårshelgen.
Kram Anna.

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

28 december 2009 13:02

ja det var en vacker flicka, men att vara sjuk på sin 18 årsdag var ju synd. Den kommer ju inte åter men hon firades säkert ändå.
Jag har kollat tillbaka i din blogg och nu måste jag fråga, hi hi. Är bilden på tomten i släden äkta? Kom den verkligen så? I så fall har ni nog haft den stämningsfullaste julen av alla jag känner! I vilket fall som helst så var bilden underbar.
Passar på att önska ett Gott Nytt År!

http://farna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards