Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Love - 6 januari 2010 11:23

T

    Om ni visste vad era ord uppskattas av mig.

    Känner verkligen att ni bryr er och jag vill  att    

    ni ska veta att jag vill vara till för er också.

     Mia. Lillis, Solan, Stinalill, Lena ,Annica,

     Margit. TACK!

    

 

    Jill du är min "syster" som alltid finns för mig

    och vi delar både glädje och sorg.

    Tack för ditt samtal i går.

    Nu ska du kurera dig från förkylningen så vi kan

    träffas.

   

    Jag är nog som en brännäsla, svår att knäcka.

    Envis och strävar alltid uppåt så nu finns det

    en inre kraft som gör att jag mår bättre.

    Ibland måste man få tömma sig för att sen kunna

    se på saker ur sitt rätta perspektiv.

    Inget är så svårt att man inte kan göra det bättre

 

    Jag är egentligen en glad och lycklig person men

    väldigt känslig och lider så när andra inte mår

    av olika anledningar.

    Ute är det kallt och mulet men i mitt inre varmt

    solen har tittat fram.

 

    Ni ska alla mina vänner ha en riktigt bra dag och

    tack än en gång.

 

    Kramizz från Love.

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards