Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Love - 15 januari 2010 18:22

När jag och mannen jobbade var fredagen helig, bara för oss, resten av helgen delade vi gärna med andra men då ville vi vara själva.

Nu märker jag ingen skillnad på kvällarna.

Att äta något extra och ta ett glas vin kan ske när som helst under veckan om vi vill.

I kväll ska det i alla fall ske, men jag vill gärna äta innan Let´s dance.

Maten ska bestå av potatiskroketter, lövbiff och en god sallad. Medan vi lagar så blir det lite vin, ost, kex och oliver.

 

Det är tulpanens dag i dag och jag vill ge er alla en stor bukett av blommor som förebådar våren.

 

 

Något bra som jag läste var att kvinnor med stora rumpor

 och kraftiga lår (modell Love) har mindre risk för diabetes och kärlsjukdommar. Inte ofta man får vara glad över sitt fett. 

 

Jag skickade efter fyra baddräkter från Klingel och i dag kom dom. Alla snygga och alla passade men jag behöver ju inte mer än två så nu har jag problem vilka ska jag ha.

Dom andra två skickar jag tillbaka.

Ska ta kort på dom så kan ni säga vad ni tycker men det blir i morgon.

 

Nu ska vinflaskan öppnas och maten lagas.

Må så gott mina vänner så höres vi igen.

Kram

Love.

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards