Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Packad och glad

Av Love - 24 januari 2010 10:29

 

Jag kan knappt tro att det är sant. I morgon bitti är jag på väg. Åker med Thai air så det blir direktflyg och tar bara drygt 10 timmar. Tisdag morgon är jag framme och på flygplatsen står en taxi och väntar, sen är det ca 2 timmar till sonen med sambo och hundar. Dom har två jättefina  Shih-tzu en ras som jag själv fött upp när jag hade kennel.

Fast jag har en hel del saker kvar där är resväskan fullproppad.

 

Ni har varit så vänliga och skrivit så fint så jag känner mig alldeles rörd över att ha er som vänner. TACK!

 

Nu hoppas jag ni alla får härliga veckor och var rädda om er för när jag kommer tilbaka ser jag fram emot fortsatt kontakt.

Om jag har möjlighet så skriver jag här ibland annars ska ni veta att jag tänker på er alla.

 

                              Trött men lycklig.

 

                          

                       KRAM FRÅN LOVE.

 
 
lillis

lillis

24 januari 2010 11:55

Förstår att du känner dig glad och lycklig när du ska iväg och träffa sonen och hans sambo.Hoppas att resan går bra.
Koppla av och ha det skönt när du är i Thailand
Ha det gott och var rädd om dig
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
margit

margit

24 januari 2010 15:02

Trevligt att få läsa en hälsning igen...innan du åker iväg...långt bort...och får träffa dina anhöriga, vila och koppla av...hämta nya krafter!! Vi/jag tänker på dej!! Önskar dej underbara veckor och NJUT VAD DU KAN!! TÄNK PÅ DIG SJÄLV!!! Du FÅR vara egoist!!En stor bamsekram!!Och på återseende!! Välkommen hem igen...till Sverige och din familj..och vi får då vara med och blogga igen. KRAM!!!/Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Lukas

24 januari 2010 16:27

Vad kul för dej att åka nu i kylan. själv får jag väl spara ett tag till :P jag och pappa kan ju käka någon gång med morfar undertiden du är borta.
Hadet jätte bra i Thailand med mycket sol så att du blir lite brun :)
Kram/Lukas

 
Ingen bild

Anna

24 januari 2010 18:26

Nu räknar du timmarna tills du lyfter. Önskar jag kunde var med dej där. Hoppas få se kort och höra av dig för det är en lång tid du ska vara borta. Du kommer väl samtidigt som flyttfåglarna börjar dyka upp.
Ha det nu så jättebra och säg till Tony att köra försiktigt när ni ska iväg uppe i Chang Mai.
Många kramar
Anna.

 
Lena

Lena

24 januari 2010 21:24

Vilken härlig bild på dig i snön :o)
Tänk snart kan du "grotta ner dig" i ett helt annat element.

Så här kvällen innan du reser vill jag än en gång önska dig en underbar vistelse i Thailand och jag är med dig heeela tiden (sitter på din axel) *fniss*.
Njuuut kära Love och ha det bäst !!!
Puss å kram !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
 Av Irja

bloggplatsen.se " title="http:// 40-Talisten bloggplatsen.se " target="_blank"> Av Irja

25 januari 2010 00:03


Kära Love !!!
TACK ,min snöängel,snön är borttinat när du kommer hem igen, våren och vi bloggarvänner hälsar dig välkommen.Du är med mig alla dagar.Vila ut och hadet bara skönt.Du ska ha tusen åter tusen TACK,för de du stötta mig ,nä jag ade de som jobbigast FÅNGA DAGEN....KRAM IA........

http:// 40-Talisten bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

25 januari 2010 22:00

Åh Love, mina allra varmaste lycka-till-kramar! Ha det gott och var rädd om dig!

http://lambergsfrua.blogglatsen.se

 
Kristina

Kristina

24 januari 2011 17:41

Jag önskar dig en underbar resa!
Jag är så glad för din skull.
Ha det så gott och var rädd om dig!
Kärleksfulla kramar till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards