Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

I Från det leende landet

Av Love - 26 januari 2010 11:48

   Sawas dee kha

 

Nu är jag på plats, och har invigt poolen.

Resan gick prima,fick middag över Moskwa  och frukost serverades när vi flög över Calcutta.

Här hemma var jag redan klockan 8 och väckte upp mina kära.

Poolen är invigd och var lika skön som vanligt.

I kväll blir det en tidig kväll för jag är rätt trött.

Korten är tagna på väg från flygplatsen.

    

Soliga hälsningar och kram.

Love.

 

 
 
Ingen bild

syster vera

26 januari 2010 12:16

Vad jag längtar efter Thailand !
Det är länge sedan vi var där nu.

Men vi ska dit en gång till i våra liv.

 
Ingen bild

syster vera

26 januari 2010 12:17

Förresten inte visste jag att du gått och blivit muslim!

Kram

 
Monica

Monica

26 januari 2010 13:06

Hoppas att du har det bra och kan koppla av riktigt.....här är det kallt som bara den, men snart har vi våren här fortare än man anar.

Ha det gott !

http://violett.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

26 januari 2010 14:04

Åhh vad skönt att få höra att du är välbehållen.. Avundas dig på det fortsätter vara kallt här.

Ha det nu underbart in fina mamma L...
Saknar dig mucho..

Kram kram Mia

http://miaskaos.bloggplatsen.se

 
margitm

margitm

26 januari 2010 14:09

Tack min vän Love som redan låter oss bloggvänner få ett livstecken så snabbt ifrån dej! Vi kommer att följa dig med spänning!!
När jag tittade på bilden...så ser du nästan ut som min Lasse när han hade lindat TOA Papper runt SITT huvud...
Passa nu på att NJUTA och ta VARA PÅ DAGEN...varje dag!! Samla krafter, ladda batterierna!!
KRAM och må så gott! Vi öljer dej...när du skriver...
/Margit

http://margitholm.blogg.se

 
 Av Irja

bloggplatsen.se " title="http:// 40-Talisten bloggplatsen.se " target="_blank"> Av Irja

26 januari 2010 16:00

Kära Love !!!
Härligt att veta att du välbehållen kommit fram,till de dina. Är du inte den goa snöängelen ,så är du lilla spöket LABAN,men ett kärt barn har ju många namn,eller hur? Så underbart vackert,med vackra blommor,och värme,ja älskade vän vila upp dig,nu ordentligt,passa på att bli uppassat....Ler,HI, hi Kram IA......

http:// 40-Talisten bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

26 januari 2010 19:36

Sawasdee Kha (alltid lär man något nytt) =D
Min vana trogen gick jag hit idag, men blev först alldeles perplex för inte hade jag förväntat mig att du redan skulle ha glort ett inlägg i din blogg...du är snabb du *skratt*.
Men jag måste fråga varför du täckt ditt (vackra) ansikte ???
När jag ser korten tror jag mig se in i en dröm...och i den lever du nu...ha det uuunderbart min vän och 1000 tack för hälsningen!
Kindpuss o kram !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Ragnvi

Ragnvi

27 januari 2010 07:43

Så härligt att läsa att du är framme välbehållen!
Önskar nu dig en toppen tid där nere med dina nära o kära!
Kramen!
Ragnvi

http://rankans.blogg.se

 
lillis

lillis

27 januari 2010 12:33

Så skönt att resan gick bra och att du kommit fram ordentligt.
Vackra bilder du bjuder på
Ha det så skönt och njut av allt det vackra
Kramar

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

27 januari 2010 12:42

Men så underbart det låter Love! Och så skönt att resan gick bra också. Ta det nu lugnt och gör bara sånt som du själv tycker känns bra och roligt. Njut!

Varmaste kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards