Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Love - 18 februari 2010 14:51

Jag har inte försvunnit från jordens yta utan mår förträffligt..

Saken är den att internet inte fungerat särskilt bra på sista tiden.

Vill tacka er alla som skrivit kommentarar och hoppas ni vill komma tillbaka.


Det kinesiska nyåret har varit med buller och bång.

Jag vaknade tidigt och var säker på att nu har det blivit inbördeskrig, ni skulle bara hört vad det smällde,lät som kulsprutor och granater. Jag vart rädd och rusade upp för att se ut.

Alla sköt smällare som tokiga och fåglarna flydde i panik så det såg ut som i Hitchcockfilmen Fåglarna. 


Här finns en svensk restaurang som den kvällen hade smörgåsbord för dom svenskar som bor här hela året längtar ju efter sill, prinskorv, jansson mm så det var bord beställt för 12 personer. från vårt hus.

Jag var enda kvinnan men hade jättekul och maten smakade bra.

Efter maten och en Irish coffee så vandrade vi ut på gatorna där det var karnevalstämmning med sång och musik överallt.

Den kvällen kom jag inte i säng så tidigt.


Vet att ni har mycket snö men titta på bilderna och följ med mig till solens land.

Skriver mer i morgon magen skriker efter thaimat.

Kram kära vänner.

                                   



Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards