Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Love - 20 mars 2010 19:48

Detta är dagen då jag firar vårens ankomst.

Solen strålade när jag vaknade upp och nu märks det verkligen att solen tar på snön. Jag väntar bara på att få se den första snödroppen titta fram.

Har ni någon speciell vårblomma som ni uppskattar mest?

 

Det är tradition hos oss att då vårdagjämningen infaller försöka samlas och äta tårta. Detta år var vi hos dotter Elinor som bor i Örebro.

Jag har verkligen längtat efter att få träffa alla  och barnbarnen som  var så glada att mormor var hemma igen. Givetvis hade jag köpt med mig lite presenter vilka uppskattades.

 

 

Mannen överraskade mig i går med att ha köpt smörgåstårta, gott vitt vin och en röd ros så helgen började bra. Fredagskvällar är vi nästan alltid hemma själva och äter lite extra gott.

 

Nu är det kväll och vi ska se en film men i morgon är jag nog här igen.

 

Till er alla skickar jag tulpaner och en önskan om att ni har det bra.  

          Må glädjens färger på lyckans palett

             måla er levnad på vackraste sätt.

                            Kram Love.

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards