Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Love - 21 mars 2010 14:38

Fy sjutton vilket väder vi har i dag. Kroppen protesterar och vill inte göra någonting. Jag vägrar att lägga mig, tar tabletter och plockar fram massor av kort för att hålla på med scrapbooking.

Tänkte ge barnbarnen varsin liten bok istället för påskägg detta år.

Funderar också på att köpa garn och börja sticka igen.

Inte är jag duktig men lite dockkläder ska jag väl få ihop.

 

Katterna är lika slöa som jag idag och rör sig knappt ur fläcken men när jag öppnar kylskåpsdörren då blir det fart på fyrfotingarna som vet att där finns smaskens.

 

Uterummet är vårstädat och nu väntar bara pelargonerna på att få flytta ut ett tag innan det är dags för utflytt i trädgården.

 

När jag var i Marieberg senast såg jag så snygga sommargardiner att ha i köket men tyckte inte jag behövde dom så det fick vara. Självklart ångrade jag mig när jag var hemma så i morgon går turen dit igen och jag hoppas dom finns kvar.

Sköt om er och håll ut våren ÄR på väg.

 

                  

                Att läsa era kommentarer gör mig glad.

                               Kram Love.

                

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards