Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Love - 11 maj 2010 20:27

Äntligen är arbetet i krypgrunden klar. 

Hurra jag får sova hur länge jag vill i morgon.

Vi har nu två enheter  "Trygghetsvakten krypgrund extra" med klimatstyrd värmekabel installerade.

Billigt blev det inte men fukten ska bort så inget händer. med huset.

 

Det är mycket i huvudet som snurrar så jag kan inte koppla av och skriva så ofta.

Mannen ska in på datortomografi  den 24och oron gräver i oss båda. Man tror ju alltid det värsta men nu får vi ge oss till tåls för svaret dröjer säkert aett par veckor.

 

Blir skönt att åka till Bergamo med sonen och hans fru i slutet av maj.

 

En glad nyhet barnbarnet Michelle fick i dag besked om att hon får ett förstahandskontrakt på en etta.

Eftersom hon går i gymnasiet och inte kan jobba så mycket så har vi lovat att hjälpa till när det krisar.

 

Två små änglatrumpeter har nu flyttat in, en vit och en gul, det är blommor som jag gillar så jag pratar varje kväll med dom så att dom ska trivas.

 

Pappa Johan har kommit hem från Tyskland mycket nöjd så det lär bli flytt för honom. Lukas vet inte hur han ska göra men vill han så finns det både hjärterum och stjärterum för honom här.

Kanske man blir yngre med en tonåring i huset det skulle behövas.

 

Jag har börjat fundera på vad dotter, ska få i födelsedagspresent, hon fyller 40 i juli, vårt yngsta barn.

Vill ge något som hon verkligen vill ha eller göra.

Kom gärna med förslag.

 

Det är så oändligt många som bloggar,  jag är nog den äldsta,  även gamla tanter gillar det här.

Därför är det kul att många av mina bloggvänner skulle jag kunna vara mamma till.

  

 alla som hänger med mig i livets berg och dalbana.

                                 Kram

                                 Love.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards