Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Önskan till er alla.

Av Love - 12 maj 2010 15:34




Nu är det helg igen och jag hoppas vi får sol och värme.

Eftersom min tid just nu inte räcker till så vill jag bara

                       önska er alla en  helg.

                                   Kram

                                    Love.

 

 

 

                              

 
 
carina

carina

12 maj 2010 16:16

hej min vän
jag vill önska er en trevlig helg från oss
vi ses snart det ska bli kul att träffa dej äta lite gott kram från oss alla carina

http://www.ladystar.be

 
Monica

Monica

12 maj 2010 19:14

Här regnar det just nu, men jag hoppas på bättre väder i morgon.

Önskar dej en riktigt trevlig helg min vän!

Kramar

Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 maj 2010 11:39

Önskar dig och din man en trevlig och bra helg
Bamsekram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
av irja

talisten.bloggplatsen.se " title="http://40- talisten.bloggplatsen.se " target="_blank">av irja

14 maj 2010 02:20

Kära Love !!!
EN trevlig helg önskar även jag dig,från en varm och skön försommar PITEÅ, vi hade 22-grader varmt igår, ändligen, och så ska vi ha det i 14- dagar...SÅ sommaren är i antåande, även i NORR.....HA det bäst vännen......KRAM IA......

http://40- talisten.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

14 maj 2010 12:23

Hej Love.
Hoppas du har bättre väder än vi här i stugan, regnat vräker ner och det är kallt. Vi eldar i öppna spisen och jag har tagit med mig en bra bok av LIsa Marklund. Egentligen skulle vi jobba på tomten men det kommer en dag i morgon också och har vi tur skiner solen då.
Va kul att MIchelle fått en lägenhet, det är hon värd, hon är duktig den tjejen.
Har ni inget att göra är ni välkommna hit, slå bara en signal.
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram Anna.

 
Anne-Marie

Anne-Marie

14 maj 2010 12:57

Hej och tack för att du skrev i min blogg. Jag hinner inte just nu att läsa igenom dina men jag gör det gärna vid ett senare tillfälle. Ha en fortsatt trevlig helg. Hälsningar från Timrå/Anne-Marie

http://tantgul60plus

 
Ragnvi

Ragnvi

14 maj 2010 20:50

Kikar in för att önska trevlig helg till dig!
Här i Hälsingland åskade det rejält i morse, trots att tempen endast visade plus 8...ur led är tiden!
Kramen!
Ragnvi

http://rankans.blogg.se

 
Margit

Margit

15 maj 2010 02:22

Sänder en lite natthälsning!!
Lasse o jag är nu i Eskisltuna...ligger över i min lilla "övernattningslägenhet"...vi skall idag, lördag på en väninnas 70 års firande...
Vi ser fram emot det...blir trevligt... Vi lärde känna varandra i början på 80 talet...när jag nästan nyss flyttat från Kalmar till E-tuna. Elvy var då sjuksköterske-elev på BB där jag jobbade då...och sedan dess så har vi varit bästa vänner..och stöttat varandra under åren när det har "gått upp o ner"..som livet är för oss alla.
Kan berätta att jag känner att jag börjar tilfriskna..i revbenen... INTE LIKA ONT nu...och beräknar att börja jobba nästa helg...
Önskar dig och din älskade make...en TREVLIG OCH GOD HELG!!!
Kramen från Lasse o mig!!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

15 maj 2010 17:50

Hejsan!
det blev inget av förkylningen. Vad kul att du bott här i stan.Skulle vara roligt att se några kort från Örebro. Håller tummarna att din man åker och köper grillkol så du får grilla
Ha en bra helg vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards