Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Love - 17 juni 2010 21:20

När man äntligen ska sätta sig och skriva några rader är datorn seg som gammat spagetti. Har tagit hur lång tid som helst att komma in. Är det något speciellt i dag?

Bröllopet ska väl inte stånda förrän på lördag.

Kan tänka mig att en och annan kvinna tittar medans många män föredrar fotbollen.

Själv klarar jag mig utan båda fast visst hoppas jag Vicktoria och Daniel får ett lyckligt liv.

 

Här irrar jag omkring som en glad humla på dagarna och får inte mycket gjort. Går från den ena saken till den andra, tredje osv.  Har ingen pli på mig själv utan massor av halvgjorda saker.

 

I dag blev det i alla fall lite bilder som min kusin bett om hon kan ju inte komma hit. Att fota alla blommor och ta fram bilderna i vinter är ett måste för att tro att det än en gång kan bli grönt och fint. Nej nu ska jag inte tänka på det.

 Vissa saker kan skrämma slag på mig och dit hör spindlar och av någon outgrundlig anledning bor det massor här, som tur är har vi gosiga grodor så jag hoppas dom äter spindlar med förtjusning.

 

Dotter pussade en groda och kanske har hon hittat sin prins. Jag hittade min för 49 år sedan och den 23 har vi bröllopsdag,samma dag fyller Lukas 17 år så vi ska  ha gemensamt kalas.

 

Tänk om man inte behövde sova på sommaren utan kunde ta igen det under vinterhalvåret det skulle passa mig perfekt.

Nä nu har jag bladdrat på om just ingenting men så är det i knoppen just nu. Hoppas ni har bättre koll på vad ni gör.

Får jag visa lite bilder från Vildfagre som vårt ställe heter.                     

Tänker på er alla och speciellt ni som har det extra jobbigt nu. Livet är som en berg och dalbana ibland upp och sen ner i det djupa,  man får kämpa sig upp igen och där finns glädjen.

                                Kram Love.

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards