Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Vår och Lukas dag 23/6 2010.

Av Love - 23 juni 2010 10:43

  


                      I dag har vi två saker att fira

Först gratulerar jag Lukas vårt barnbarn som fyller 17 år. 

 

              Leif och jag firar 49-årig bröllopsdag. 

 

 Vi firar tillsammans här hos oss på dagen och i kväll     

  bjuder jag ut Leif på restaurang.

  Nu ska jag fixa tårta och plocka en fin blomsterbukett 

  till bordet.  Måste ha lite färg i håret också, vad gör man

  inte för att bli fin.

  Alla ni som tittar in ska ha en skön dag och jag tackar för

  för snälla och goa kommentarer.

                                  Kram 

                                  Love. 

 

                         

 
 
elle

elle

23 juni 2010 11:41

Varmt Grattis på Er stora dag ! och tusen tack för Dina rader i min blogg . Jätteroligt att få en ny vän som dessutom har liknande intressen ... Jag o mina små busar önskar Dej o Din man en jättehärlig dag o en mysig kväll... Kram, Elle

http://syrutan.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

23 juni 2010 12:53

Grattis till dig och Leif på bröllopsdagen,även ett stort Grattis till Lukas.Hoppas att ni alla får en fin och bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

23 juni 2010 16:53

Jättegrattis till er alla tre. Tänk vad tiden går fort man märker det på barnbarnen om inte annat. Ni ser så lyckliga ut du och Leif och hag önskar er lycklig fortsättning på ert långa äktenskap. Oj, vilken fest det ska bli nästa år då är vet väl guldbröllop tror jag det heter.
Vi är ju inte ens gifta men har levt ihop i 17 år och jag hoppas det fortsätter.
En riktigt trevlig dag och kväll önskar vi er.
Anna.

 
Monica

Monica

23 juni 2010 20:26

Ett stort grattis på bröllopsdagen kära Love, hoppas att ni har haft en riktigt fin dag.

Kram Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

syster vera

23 juni 2010 20:33

Hej och stort grattis till de 49 åren vad åren går! Kram från er a bästa vänner Kent O Jill

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

23 juni 2010 22:32

Mina allra varmaste gratulationer till dig och Leif på er bröllopsdag! Jag och MiML gifte oss också 1961 fast dan före julafton - ett bra år med andra ord;)
Grattis också till barnbarnet! Hoppas ni alla fick en fin kväll.
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
av irja

av irja

24 juni 2010 00:06

Kära Love !!!
Först vill jag gratulera er på eran bröllopsdag,tänka sig vad åren går fort när man får leva ihop med den käresta man älskar...Och få minnas den underbara tiden tillsammans,och dela glädje och sorg tillsammans, mest glädje .... Det var väl en midsommarbröllop????? Vi fira våran förlovningsdag idag,den har många ,många år på nacken,vi var förlovade länge,länge innan vi slog till och gifte oss,det blev som inte av,men vi fira vår trettiåriga bröllopsdag i Nyår som var......Önskar er en underbar trevlig midsommar med nära och kära.....Vi ska fira med hela tjocka släkten,LER, hos Anders syster Adele,,, det bor också i vår lilla by.....
Har som inte haft tid att vara på blogget, under försommaren, har haft så mycket att göra,och vi har firat skolavslutningar, födelsedagar och många besök hos olika vårdinrättningar,nya provtagningar,besök på Reumatulogen,samt slutspurten hos tandläkaren,så nu får man ändligen njuta av sommaren....... Men inte har jag glömmt bort dig vännen för det......Tiden vill som inte räcka till..... FÅNGA DAGEN.....KRAM IA.....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

24 juni 2010 00:17

Hej Love!
Tittar in för att önska dig en trevlig midsommar
SOL vill vi ha :)

Kram/Gunilla


http://gunillaskatter.blogg.se

 
Sita

Sita

24 juni 2010 19:09

Hejsan Love. Hoppas du svarar vilken jag ska klicka på när jag trycker på bloglovin knappen. Jag hoppas ni mår bra. Kramar o trevlig midsommar.

http://www.metrobloggen.se/Sita

 
Sita

Sita

24 juni 2010 21:10

Hejsan Love. Jag vill ha din adress till bloogplatsen där du skriver. Så jag kan få dej på bloglovin. Kram

http://www.metrobloggen.se/Sita

 
Yvonne

Yvonne

25 juni 2010 06:33

Å, förlåt min vän, jag har missat detta!
Stort GRATTIS till er båda! 49 år! Helt otroligt! Underbart! =)
Och lika stort GRATTIS till Lukas! Han är ju lika gammal som min Michelle! =)

Varma kramar till er alla!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

30 juni 2010 10:24

Då får jag gratulera både Lucas och er till era stora dagar i efterskott! Så härligt att ni har spenderat så många år tillsammans. :D

Kram! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards