Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

Lycka är att vara två.

Av Love - 24 juni 2010 21:18

           

 

Jag vill börja med att önska alla mina vänner nya som gamla en riktigt trevlig midsommarhelg.

Tack också för era kommentarer som värmer mitt hjärta.

 

Vi hade en mycket trevlig dag i går.

Lukas blev uppvaktad med presenter (pengar) som han helst villa ha. Inte lätt att köpa något till en tonåring, dom har så bestämda åsikter om kläder mm men han vart jätteglad. Han ska ju åka med kompisar till Turkiet i augusti så det kommer väl till pass.    

 

Leonard lånade min kamera och plåtade hejvilt. Jag fick låva honom att lägga in bilderna på bloggen. Först blev det persongalleri. Här ser ni hur jag blev i håret när Michelle klippte mig.

            

Sen kommer lite kort från trädgården.                           

 

Nu har vi djurbilder. Först är det Michells hund Ida som ska vara hos oss över midsommar. Hon är så snäll och go mot både människor och våra katter.   T

       Några av våra katter. .         

 

  

Kvällen tillbringade vi på restaurang med god mat och dricka. När vi sedan kom hem satte vi oss i uterummet med ett glas vin och lite ost. Leif körde ju så han kunnde ju inte få skåla med mig utan vi tog skadan igen själva vid midnatt. Då var det mörkt ute och månen lös så stor och grann. Verkligen romantiskt och jag var så nöjd med dagen. 

Nu hoppas jag på vackert väder i helgen och säger hej då.

                             Kram

                             Love. 

    

 
 
Madde

Madde

24 juni 2010 23:43

Vill bara önska dig och dina nära och kära en riktigt trevlig midsommar!

Många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

25 juni 2010 06:18

Kära Love!
Måste börja med att säga, vad snygg du blev i håret.Fina sommarbilder och så fina era katter är.
Fina soh snygga barnbarn har du oxå.
Önskar dig och din familj en bra och trevlig midsommar
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Yvonne

Yvonne

25 juni 2010 06:36

Vilka fina bilder Leonard har tagit! Alla ser så avslappnade och till freds ut! Ni är verkligen en underbar familj! =)

Kissen längst ner till höger är en riktig skönhet! Ja, det är dom ju givetvis allihop, även Ida, icke att förglömma! =)
Puss på nosen till dom allihop!

Önskar nu dig och din underbara familj en riktigt TREVLIG MIDSOMMAR!
Många, många kramar!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

25 juni 2010 06:37

Glömde ju säga att din nya frisyr blev super! Verkligen jättesnyggt! Hon är duktig med saxen, hälsa henne det! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
carina

carina

25 juni 2010 10:34

hej min vän vilka fina kort du har lagt ut
se vill jag önska er en fin midsommar dag jag ska vara hemma mysa med mina katter och mina små troll som jag har vi ska äta lite räkor till kvällen så då ska dom få smaka ha en bra dag nu kram carina katterna tjabo hälsar till gammelmatte

http://www.ladystar.be

 
Margit

Margit

25 juni 2010 12:06

Kära Love, min bloggvän!! TACK för din kommentar, några dar sen!!...Sommartid...så hinner man inte med bloggen..som annars...
VILKA underbart fina bilder du visar!! Så trevligt med Lukas födelsedagsfirande.
Du blev 20 år yngre...efter klippen!!! Toppen!!! Lägg in den bilden även på presentationen!!! Du ser ut som en tonåring!!
Vi har ett av mina barnbarn hos oss unde helgen. Maria min äldsta dotter i E-tuna) har en DATE sen i går...hon har träffat en vän via nätet..från Hässleholm..och det är visst en fullträff nu när dom fick träffas LIVE...han kom med tåget igår..och då ville dom ha "egen tid"...utan lilla Samira.. Och dom kommer och besöker oss i Kolsva i morron,,,
Livet är spännande.
Här har solen NU gått i moln..och det ser faktiskt ut att kunna bli lite regn...tyvärr...
Sita har ju ordnat Bloggträff i Örebro..(vid svampen) den 21 augusti!!! Då kanske det passar även att du kan komma...Sita frågade om jag kunde ha med Lasse.också fäör nån fler skulle ha "mannen" med sig...och så kanske Lillis och Garlica från E-tuna kan åka med oss i bilen...
Önskar ER ALLA en fin o härlig midsommarafto/helg tillsamman!!
Kramen min kära bloggvän!!! Ha de!!!

http://margitholm.blogg.se

 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

25 juni 2010 13:16

Kära Love !!!
Ung och vacker som en ny utslagen nyponros,,,SÅ fin du blev med den nya frisyren vännen.....
HA en underbar trevlig MIDSOMMAR med nära och kära....HA det bäst....KRAM IA.....

http://40- talisten bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

25 juni 2010 16:32

Men vad snygg du blev i håret, Love! Jag tyckte det var fint förut också, men det var verkligen ett lyft:)
Roligt att se foton på din familj så här - de ser jättefina ut. Och så sommarfagra blommor och gosiga djur dessutom. Tackar! Du vet hur man skämmer bort sina bloggarvänner.
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Sita

Sita

28 juni 2010 21:03

Hejsan. Du vet väl att du får ta med din man på bloggen. Hoppas du talar om det snarast. Min gubbe vet inte just nu men jag tror han kommer med. Kram

http://www.metrobloggen.se/Sita

 
Yvonne

Yvonne

30 juni 2010 09:27

Hej min vän!
Jag har bett Michelle att berätta om häxorna och deras högtider! Så hon ska skriva ner något, så lägger vi ut det på bloggen åt dig sedan! Hon blev väldigt glad att någon är intresserad av att veta lite om hennes stora intresse! =)

Må gott du goda!
Stor kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

30 juni 2010 10:38

Hej igen! :D

Nu har jag mer tid till att skriva här än jag hade sist.;-)
Du blev jättefin i håret och passar verkligen i den frisyren. Du ser mycket mycket yngre ut nu än i frisyren du hade innan. Ska väl tillägga att du såg bra ut innan också men som sagt nu är det ännu bättre! Hihi! Michelle är duktig med saxen! :D
Fina barnbarn ni har.

Vad många häliga katter ni har sedan då. En liten undran bara. Det står ju några av våra katter. Hur många fler har ni? Vackra är de i alla fall och de verkar njuta för fullt! Även Ida var tjusig! Skönt också att de alla kan samsas annars hade det nog blivit en smula jobbigt. Hehe!

Vilken blomprakt ni har! Tack för att du delar med dig av allt! Det är underbart att se! :D

Önskar er en underbar och härlig dag!

Många kramar! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

 
solan

solan

30 juni 2010 11:11

Tack för alla fina bilder .
Jag har haft fullt upp med barn och barnbarn så jag har inte hunnit kolla här så ofta.Nu har alla åkt.NU ska jag kolla runt.
KRAMEN!

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

30 juni 2010 19:25

Du undrade vad Peters flickvän kommer ifrån hon kommer från Thailand det är ju konstigt att dom håller kärleken vid liv när dom bor så långt ifrån varandra. Hoppas att du kryar på dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards