Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Vi ska gratulera.

Av Love - 17 juli 2010 07:56

 

                                      Älskade dotter Elinor

                               fyller i dag fyrtio år.  

Du kröp ur mitt knä men aldrig ur mitt hjärta.

 

Hela familjen önskar dig lycka till i fortsättningen

och att du får en underbar dag. All kärlek till dig.

 

I tisdags var dotter och jag till Örebro och hon fick handla presenter till sig. Det var en överraskning som uppskattades och hon hittade en hel del fina kläder och handväska. Vi åt också en god lunch och framför allt hade vi som vanligt trevligt ihop.

 

Åska och regn blev det på hemvägen och både dator och telefon har varit utslagna ett par dagar.

 

Huvudet är absolut tomt) kanske jag har fått ett åsknedslag )så jag kan inte få ur mig något mer i dag men återkommer om livet i Vildfagre.

 

                 Ta hand om er och ha der så bra.

                                   Kram Love.

 

 

                                                                      

                               

 
 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

17 juli 2010 19:18

Men vilken vacker dotter du har Love! Stort och varmt GRATTIS till henne på födelsedagen!
Vilken bra present - den ska jag komma ihåg till min dotters nästa födelsedag ;)
Mina varmaste kramar till dig!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

18 juli 2010 06:58

Grattis till eran dotter Elinor i efterskott.
Hoppas att allt är bra med dig
Ha det gott min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

18 juli 2010 22:01

Hon är jättefin Ellinor och lika snäll som hon ser ut. Hoppas ni hade en fin dag tillsammans.
Här har vi hafr åska och regn så nu är det riktigt skönt. Värmen har nästan slagit ut mig och det är tur att man har en liten pool.
Kul att pratas vi här om dagen, det var ju länge sedan vi sågs och därför ar det så roligt att följa dig i bloggen.
Ta vara på dagarna och ha det mysigt.
Kram Anna och gubben.

 
Madde

Madde

20 juli 2010 15:27

Verkligen söt dotter du/ni har. Då får du gratulera i efterskott, det är ju inte varje dag man fyller jämnt! Verkar också som om ni hade en lyckad och härlig dag tillsammans. Kan tänka att hon njöt för fullt av både sällskapet och överaskning för det hade jag gjort! :D

Önskar dig en underbar och härlig fortsättning på denna dag! =)

Många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

20 juli 2010 19:28

Hej Love!!
Och här¨åker vi runt...Lase o jag är uppe i Norrland och i morron så ska vi åka till Rovil, ovanför Pietå och hälsa på Irja!!!
Ska bli kul!
Läste i Sitas blogg att även ni skall träffas nu...i Örebro...va kul..och att du kommer till Bloggträffen den 21 aug. Ser fram även mor detta!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
carina

carina

21 juli 2010 19:11

hej min vän hur mår du hur gick det hos doktorn hoppas att det gick bra jag har tänkt på dej idag att jag skulle ringa till dej men jag åkte upp på stan en sväng för nu har sebbe åkt till stugan igen vi måste träffas nått nått nu var det ett tag sen jag tänkte komma hem till dej nån dag när det passar dej ha det så bra kram carina tjabo hälsar med nos pussar till sin gamla matte

http://www.ladystar.be

 
Madde

Madde

22 juli 2010 16:14

Tackar! Ja, de är för härliga och många skratt blir det! :D


Vi tyckte också det var bättre med två just för sällskapets skull och två Maine Coonisar hade vi nog inte skaffat men vi blev störtförälskade i dem båda två med en gång så... Fniss! Underbara är de också och vill vara med precis överallt. Ute får de bara vara med selar då vi har väg utanför huset. Så småningom är planerna att bygga en utomhusvoljär med klättertsällning som de kan få vara i men vi måste fixa annat här hemma först.


Vad det gäller solcellsbelysningen så tycker jag det är synd att du täcker över dem med påsar. Då ser du ju inte de vackra ljusskiftningarna på natten ju och det är just det som jag tror håller rådjuren borta härifrån. Blir nog mest bara en massa merjobb för din skull tror jag.


Jag har även svarat likadant på min blogg då jag vet att många inte svarar hos sig själva som jag gör, så får du svaret till din blogg också. ;-)


För övrigt så önskar jag dig/er en underbar och härlig helg!


Många många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Ingmarie

Ingmarie

22 juli 2010 19:53

Fin bild på din dotter
nej mördarsniglar vet jag inte att vi har faktiskt.
Idag var 31 gr i skuggan. men nu ska det visst bli svalare ute
ha en forstatt fin kväll

http://mimmiros.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

23 juli 2010 09:55

Jätte-GRATTIS till Elinor, i efterskott!
Vilken underbart fin födelsedagspresent!
Trevligt sällskap och få shoppa, det är en jättemysig idé! =)

Många kramar till dig, min vän!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

23 juli 2010 17:21

Önskar dig en bra och fin helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards