Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

31.8 Vår dag.

Av Love - 31 augusti 2010 21:47

  


Nu har vi blivit ett år äldre och vem vet lite klokare.

Jag gav Leif en skrivbordslampa som han köper inte så ofta något åt sig själv. Blev i alla fall jätteglad.

              

 Först blev vi grattade hos dotter sen blev det Lindesberg och plantmarknaden. Där fick jag några klematis en gul ros och fler perenner. Solen sken och det var så skönt att gå där bland alla vackra blommor och fina saker.

Kaffe med räksmörgås satt fint när benen behövde vila.

        

 Om man har barn med sig så har dom lite djur att bekanta sig med. Jag skulle gärna ha tagit med mig dessa hem.

   

 

Det är inte bara vi som fyller i dag. Bästa vännen och extradotter Mia vill vi ge en STOR KRAM på hennes

födelsedag. Nästa år fyller vi båda jämnt då får vi slå ihop kalasen.

   

Du finns alltid i mitt hjärta. 

 

Tack alla ni goa som hälsar på här och ger mig glädje.

                             Kram

                              Love.

 
 
Mia

Mia

31 augusti 2010 22:08

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGARNA önskar jag er... Hade helst velat ge dig en kram på riktigt..

KRAM KRAM KRAM KRAM

http://miaskaos.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

31 augusti 2010 23:03

Hej kära vänner!
Vi gratulerar och sjunger för er Ja må ni leva i hundrade år. Hurra hurra hurra hurra!
Kram från Anna med familj.

http://http

 
Kerstin

Kerstin

31 augusti 2010 23:56

Fy vad jag skäms, Margit skvallrade ju o så glömmer jag ändå. Grattis min vän om än lite sent ihågkommet.
Ja grattis till er båda 2 menar jag ju

http://farna.bloggplatsen.se

 
 av irja

av irja

1 september 2010 00:20

Kära stora syster Love !!!
Vilken underbar dag ni har varit med om,sätta sig vid dukat bord, och inta en härlig måltid...
Trädgården i Lindesberg hade passat mig som handen i handsken, jag älskar att gå och strosa, och se på alla växtligheterna, och de som man vill pryda trädgården med..Där min syster skulle vi nog trivas tillsammans i flera timmar.....eftersom det är ett av vårt stora passion, Till favoriterna tillhör klematisen.och rosor...Plantera klematisen i rosenjord, då trivs den bättre....JA då har du lite höstjobb du också....
Anders har börjat halvtid nu på SSAB,vid 60år får de börja och trappar ner ,,,,jobbar en vecka, är ledig en vecka, det ska bli skönt, då får vi mera tid för varandra.....Till veckan som kommer, ska vi börja och ta upp våran potatis, grönsakerna får vara ett tag till i jorden....
Grattis än en gång kära syster/ Leif till dagen...
Och kom ihåg, man är aldrig äldre vad man än gör och känner sig,,, ena dagen är man 17 nästa dag lite mer ....LER ..HI,hi....
FÅNGA DAGEN,,,,HA det bäst...KRAM syster IA....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Sita

Sita

1 september 2010 05:32

God morgon o GRATTIS. Du var i Linde o jag i Örebro. Kramar

http://siitasblogg.blogspot.com

 
lillis

lillis

1 september 2010 07:22

Ett stort grattis till dig och maken. Så många vackra bilder du tagit.Jag ser fram emot att få träffa dig vecka 38 det ska bli så roligt
Ha det gott och var rädd om dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

1 september 2010 08:48

Hej vännen! :D

Ja, då får man gratulera i efterskott! :D
Vilken tjusig lampa du hade fått tag på, förstår att Leif blev glad för den. Ser också ut som om ni hade en lyckad och härlig dag. Många fina saker du visar, finns mycket som man skulle vilja ha själv. Härliga djurbilder du tagit. Kul för barnen också att det finns annat att titta på än att bara följa med de vuxna och se på "tråkiga" saker. Hihi! Så skulle det vara lite överallt.

Önskar dig/er en underbar och härlig dag!

Många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

1 september 2010 15:13

Stort och varmt GRATTIS i efterskott till både dig och din Leif:) Det verkar som att ni fick en fin dag tillsammans - lampan är jättefin!
Önskar dig en fin första september idag!
Soliga kramar till dig min vän!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

1 september 2010 17:34

Grattis i efterskott till er alla tre:)

Så fin lampan är som du köpte till din man.

Ha det så bra...kramar Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

1 september 2010 20:13

Kära Love ... Vilka underbara bilder du visar idag. Blev så förälskad i alla krukor och annat fint så jag blev allt sittande hos dig en lång stund.
Grattar er i efterskott !!! Klart ni blivit visare det här sista året. Jaa, tänk vad klok man blir för varje dag man får.
Måste också fråga dig innan jag kramar om dig .... Släktforskar du?? Det gör jag och det är så spännande.
Stora kramen från mig !!!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards