Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Love - 13 december 2010 21:19

Jag går tillbaka några dagar för så här veckorna före jul blir det lite rörigt med inlägg.

 

Lukas har önskat sig en gitarr och på Musikbörsen hade dom fått in till vettigt pris förra veckan. 


Vi åkte in och han fick en tidig julklapp men blev jätteglad så nu har det spelats.

 

Det är inte bara Gävle som har en julbock så här ser den ut i Örebro.

 

Eftersom jag har svårt att gå ibland så hittade jag en stol att vila på bland fina saker.

 

Örebro slott i vintertappning.

Varje dag öppnas en lucka i fönstren på Rådhuset.

 

Så blev det lördag och vi tog Gaius med på julmarknad i Brevens.

       

Fotbollsklubben hade lotterier och bjöd på smörgås dricka och kaffe med kaka på kvällen så det blev en stund där också.

Jag vann en stor chokladask som försvann i ett nafs till Idol som jag spelat in och tittade på när vi kom hem.  Vem som åt mest förtäljer inte historien men gott var det. Två lyckliga vinnare.

 

 

3:e advent for vi till Elinor där vi blev bjudna på mycket godis. Leonard o Filippa hade bakat cupcake och nu har jag recept för dom var jättegoda.

 

Lukas hade gitarren med så han spelade och vi sjöng. 

Kul att göra något som alla gillar och kan vara med på.

     

                                 Lucia.

                                 

                                 

Tyvärr kom ingen och lussade för oss i morse men jag fick gå med Ingrid o Leffe för att se Matilda i Luciatåget. 

 

Jill och Kents barnbarn var också med så det var så trevligt. Jill kunde inte komma för hon ligger sjuk i feber.

Krya på dig vännen.

 

Efter sångerna bjöds det på kaffe och lussebulle.

Korten jag tog blev inte bra för det var för mörkt.

 

Om ni orkat läst ända hit så har jag alltså haft det bra men ramlar ner i djupa dalar mellan varven då jag inte ens vill prata i telefon eller träffa någon. 

Då stänger jag dörren till mitt rum och väntar ut eländet.

 

Ni skriver så fint till mig och jag tackar er alla.  

            

                                     Kram

                                     Love.

                                           

                 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards