Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Har fixat klappar.

Av Love - 20 december 2010 20:42

 

                       Färdig med julklapparna

               Och det känns som om vi

               kommit på bra saker i år.

 

               När vi var klara i dag så

               begav vi oss till Elinor där

               Michelle och Lukas var.

               Dom ska fira med sin pappa

               Johan så vi böt klappar och

              åt middag tillsammans.

 

               

               

               Snön ja den fortsätter att falla

                och så gör även temperaturen.

               Jag hoppas flygplatsera öppnas

               och att folk kan komma iväg .

               Johan ska ju flyga från Frankfurt.

 

               Tröttheten gör sig påmind och  det

                blir en tidig kväll.

               Ska titta på en svensk serie som

                börjar nu.

                   

                       

                     

                       Mia, Monica o Sylwia.

  

                       Ha det riktigt bra i helgen.

             

                                     Kram

                                      Love.

               

 

 

 

 

 
 
Maria

Maria

20 december 2010 22:23

Här är också klapparna klara, skönt. Hoppas du sovit gott inatt, jag skall också gå o krama kudden nu.
God natt kramar från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
lillis

lillis

21 december 2010 06:52

Vad skönt att du handlat klart på klapparna.
Önskar dig och din familj en God Jul
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Sita

Sita

21 december 2010 07:32

God morgon. Ja vi fixade julklapparna igår oxå. Hela dagen gick åt till det på Marieberg. Sist var det Biltema o sen hem till dotter i Frövi o fika. Kramar

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

ingrid

21 december 2010 10:15

Hej va skönt för er själv ska jag ut idag och bråka med lite folk men sen är jag med klar. men vet inte vad jag ska ha men det blir bra det 'puh' ha det gott kram

 
Margit

Margit

22 december 2010 03:33

Sänder dig min kära syster Love en liten natthälsning!! Timmarna går SÅ fort på natten, man blir riktigt häpen när man kollar på klockan...
Lagt in ett nytt inlägg påbloggen. KOlla gärna...
Kramen till er allal!!! Margit o Lasse.

http://margitholm.blogg.se

 
Anita

Anita

22 december 2010 14:37

Det verkar som du har julen under kontroll och det har faktiskt jag också. En kram till dig och en önskan om GOD-JUL och Gott nytt år !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Britt-Marie

Britt-Marie

22 december 2010 19:31

Hej!
Jag vill önskar dig en riktig GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Kram Bittan

http://britt-marie.bloggplatsen.se

 
kristinakicki@yahoo.se

kristinakicki@yahoo.se

22 december 2010 23:02

Vad skönt att alla klapparna är klara.
Det är dom här med.
Jag önskar dig en riktigt GOD JUL!
Varma kramar!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se/kristi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards