Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Love - 30 december 2010 10:29

           

             

                  Fredagen den 30 december 2010.

                       Grattis Filippa på din

                                    11-årsdag.

 

                          

   

Du är allas lilla solstråle som älskar att sjunga och dansa.

Kommer så väl ihåg hur Michelle Lukas Leonard och jag låg i mammas o pappas säng och väntade på samtal att ett litet syskon fötts.

 Alla jublade och mormor grät av lycka.

Under dina 10 år har du gett oss alla så mycket glädje och lycka. Håll din dröm levande och låt glädjen vara din ledsagare genom livet.

                        Vi alla i familjen älskar dig

                         och önskar dig lycka till.

                        Kram  från mormor o morfar.              

 

    

 

                              

 

                       Min allra bästa vän Jill.   

 

Det är också din dag i dag och det är med tacksamhet jag ser tillbaka på våra  36-åriga vänskapsår.

Tillsammans delar vi sorg och glädje hjälper och stöttar varandra. Du är för mig som en värdefull diamant min vän och jag önskar dig allt gott och att vår vänskap består. Ha en underbar dag. All kärlek till dig.      

 

                     

 

                                  Kram från oss båda.

                                            Love.      

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards