Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Love - 6 januari 2011 13:47

                          Hej alla besökare!

 

Vad jag tycker ni är snälla som skriver kommentarer och ni får ursäkta att jag inte orkar svara just nu men det kommer väl bättre tider.

 

Så här är läget för thailandssonen idag.

Han fick besked om att dom funnit en systa på njuren,

fickor på tarmarna och ett ev. dolt läkage på tarmen.

 

Sent i går kväll hans tid fick han åka hem med en massa medikamenter men om han blir sämre måste han snabbt in igen.

Ska träffa läkaren på tisdag och då får vi se vad dom säger. När jag pratade med honom nyss kände han sig i alla fall lite piggare.

 

Jag har svårt att få någonting gjort och vädret inbjuder inte till promenad.

Mannens problem blir inte heller bättre så varje dag är

jobbig. Det är alltid något varje dag och tar all min kraft.

 

Vår planerade resa till Thailand vet jag inte om den blir av.

 

Nu vet jag inte vad jag ska förtälja mer. Det kallas visst hjärnsläpp.

 

Ha en trevlig helg och tänk på detta.

 

Har man inte mössa blir man förkyld.

Är man förkyld blir man troligtvis hes.

Är man hes måste man viska.

  Den som viskar han ljuger.

Ljuger man så kan man hamna i fängelse.

Hamnar man i fängelse börjar man troligtvis knarka.

Knarkar man så dör man.

Så för helvete glöm inte mössan.

 

                             Kram

                             Love.

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards