Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Love - 12 januari 2011 11:57

   


      Mia, Margit, Lillis, Pisan, Lambergsfrun, Maria

      och Sita för er omtanke.

 

      Har inte sovit många timmar i natt men pratat med 

      Leif som ligger på Geriatriska för utredning angående

      ev. demens.

     Åker in med tvåbussen till honom.

    Vägen till bussen är glashal och nu ligger ett tunt

     lager snö så att gå den kilometern är ett vågspel.

     Nu slipper jag det för"vännerna" skjutsar mig           

      dit och sen går bussen ända fram till sjukhuset.

 

     Lukas är ledig i dag så Gaius har sällskap.

      Vill ju inte lämna honom ensan för länge.

 

     Inte ett jota kommer jag mig för att göra fast

     dammråttorna har flygtur på golven och tvätt resp.

     strykhögen växer med raketfart. Trodde aldrig en

     tonåring hade så mycket kläder.

     Han får laga middag i dag tills jag kommer hem vid 

     halv åtta.

 

     Känner mig stark som en oxe i dag och nu vet jag att

     när man behöver extra kraft så kommer den.

     Hur livet än blir så klarar vi av det tillsammans.

 

     I kväll ska jag sitta här igen och det är så trevligt att

     hälsa på hos er även om jag inte kommenterar så

     har ni mig där. 

 

     Ha nu en riktigt bra dag allihop som tittar in i

     Vildfagres skrivarlya.

 

                                 Kramizz

                                    Love. 

     

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards