Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Love - 14 januari 2011 18:38

   

Just hemkommenfrån besök hos kära maken.

Han längtade efter en bakelse så med mig hade jag 

budapest jättegoda. En sköterska kom in med en fint dukad bricka med kaffe, socker grädde och bröd.

Vi smaskade  åt tills magen ville ut ur byxorna.  


Han är glad och nöjd men jag är orolig för framtiden.

Tror inte han förstår vad detta kommer att innebära

för oss båda.

 

I morgon stannar jag hemma för Roger konmmer till honom och sedan hit och stannar över.

Då ska Roger få den äran att laga mat. Han älskar det och det är nästan som en hoby för honom.

Vet i sjutton vart han fått det ifrån inte från sina föräldrar i alla fall.

 

Tony däremot kan koka ägg, pasta ,och the punkt o slut.

Kanske därför han flyttade till Thailand där allt är så billigt så han och Keng  lagar sällan mat hemma.

 

Nu har sommarkatalogerna kommit med massor av härliga sommarkläder. Vill ha men behöver inte.

 Visst blir man sugen och drömmer om ljuva ljusa kvällar med grillen tänd ett glas vin och härlig samvaro.

 

Nu när helgen är här hoppas jag ni får ha det bra och göra som jag njuta av det liv som erbjuds oss.

  

 

                       Kärlekskram till er alla.

                                 Love.

  

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards