Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Love - 16 mars 2011 13:19

                  Bästaste vänner

 

Jag eller rättare sagt vi lever väl. Efter många motgångar kom vi iväg till Thailand. Vi = jag, Leif och Elinor.

Här har vi nu varit i drygt  en vecka.

 

Inte fick vi något internett innan vi drog så jag har verkligen saknat att ha kontakt med er.

Alla kramar varma tankar och hälsningar har jag sugit i mig som en tvättsvamp. Tack för att ni har tålamod att vänta ut Love.

 

Hur som helst här sitter jag nu i vår lilla condo som vi har.

Det är så mysigt att ha sina egna möbler( speciellt sängen)

Och att inte behöva släpa med sig så mycket kläder mm.

Vattenkokaren la av men för 60 svenska blev det en ny.

Det tar 10 minuter att gå till ett stort köpcentrum där jag tror man kan köpa allt från mat till bilar.

 

Elinor bor hos bror Tony som har en stor lägenhet med sin flickvän. Det är första gången hon är här och det är en upplevelse.

Så mycket är annorlunda tex har vi två hissar i huset men ingen har nummer 13 för det bringar olycka så ska man till 13 våningen trycker man på 14 men hamnar på 13.

 

Detta är det mest bekväma liv jag kan tänka mig. Tvätten lämnar man in för en spottstyver, maten äter man ute billigt ca 100:- för 5 pers. Vill man handla färdig thaimat kostar det 2:-per person.

 

Poolen ligger precis utanför dörren och där finns en poolbar så man kan äta om man inte vill gå någonstans.

 

Ursäkta nu ringde Puppi (smeknamn) och hon var hungrig så jag tar på mig en tunika och shorts men skriver mer när jag är hemma igen.

Kramizz

Love.

 

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards