Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Love - 11 april 2011 21:15

     Ja så var man hemma igen med många härliga minnen.

Kom i förra veckan men har inte haft så stora möjligheter att skriva. Det är som med medaljen den har en baksida också.

Så även vår resa och vårt liv nu för tiden.

Jag är verkligen lycklig över att vi kom iväg men många bekymmer har jag haft. Inte roligt att förtälja om. På onsdag ska vi till läkaren och få besked. Tyvärr är jag beredd på det värsta men ändå inte beredd utan livrädd. Hur ska Leif orka ta det?

 

    

 

Ni vet att jag skrev om dom hängande männen som målade huset sittande på en planka . Det är vår balkong med blommorna. Ska bli kul nästa gång hur slutresultatet blev.

 

  Stickjunta på stranden.   Socialt umgänge.

 

  När man behövde massage var det bara att lägga sig ner så vart man ompysslad men jag stod över.             

  Solnedgång och fiskebåtarna åker ut för natten

 

       Vi behövde lite att äta och dricka  och hundarna var medbjudna.

 

    Detta var lite av livet på solsidan. Mer kommer men jag kan inte säga när. Ska försöka hinna läsa i kapp hos er också.

Fast jag varit dålig på att uppdatera finns ni kvar och det tackar jag för. Ett ord betyder så mycket både i glädje och sorg.

 

                       Kram och lev väl alla kära vänner.

                                   Love.

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards