Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Rädslan styr mina tankar.

Av Love - 11 april 2011 21:15

     Ja så var man hemma igen med många härliga minnen.

Kom i förra veckan men har inte haft så stora möjligheter att skriva. Det är som med medaljen den har en baksida också.

Så även vår resa och vårt liv nu för tiden.

Jag är verkligen lycklig över att vi kom iväg men många bekymmer har jag haft. Inte roligt att förtälja om. På onsdag ska vi till läkaren och få besked. Tyvärr är jag beredd på det värsta men ändå inte beredd utan livrädd. Hur ska Leif orka ta det?

 

    

 

Ni vet att jag skrev om dom hängande männen som målade huset sittande på en planka . Det är vår balkong med blommorna. Ska bli kul nästa gång hur slutresultatet blev.

 

  Stickjunta på stranden.   Socialt umgänge.

 

  När man behövde massage var det bara att lägga sig ner så vart man ompysslad men jag stod över.             

  Solnedgång och fiskebåtarna åker ut för natten

 

       Vi behövde lite att äta och dricka  och hundarna var medbjudna.

 

    Detta var lite av livet på solsidan. Mer kommer men jag kan inte säga när. Ska försöka hinna läsa i kapp hos er också.

Fast jag varit dålig på att uppdatera finns ni kvar och det tackar jag för. Ett ord betyder så mycket både i glädje och sorg.

 

                       Kram och lev väl alla kära vänner.

                                   Love.

 

 
 
Margit

Margit

11 april 2011 23:26

VÄLKOMMEN hem igen!! Vi är SÅ MÅNGA som har saknat dej!!!
Förstår att det är tufft..just nu..och kanske framgent.... Livet är inte enkelt alltid...
Hoppas att vi kan träffas snart..kanske redan nästa vecka..om det passar....
Kram från Lasse och mig....systeryster.

http://margiholm.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

12 april 2011 01:13

Kära vän, vad har hänt?
Hoppas det inte är ngt allvarligt.
Sköt om er!
Ni får vara rädda om varandra.

Många tassekramar i mängder.

/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
lillis

lillis

12 april 2011 07:56

Välkommen hem vännen!
Fårstår att er resa har haft både motgångar och medgångar. Hoppas att det går bra för Leif på onsdag. Så många vackra bilder du visar
Tänker på er och jag finns för dig.
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

12 april 2011 08:14

Ta inte ut framtiden i förväg utan var kvar i din semesterdröm ett tag till *ler*
Tids nog hinner verkligheten i kapp er!
Bara att ha fått denna resa gjord kommer du min vän alla leva mycket länge med ;.)
Massor av goa energier till er båda/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

12 april 2011 16:06

Välkommen hem! Styrkekramar till dig från mig! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Sita

Sita

12 april 2011 17:35

Hejsan Love. Jag har saknat dej. Vackra bilder, men du har ett tråkigt innehåll. Hoppas vi kan ses snart. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
kristina

kristina

12 april 2011 21:11

Välkommen hem!
Jag har saknat dig jättemycket. Tack för alla fina bilder som du visar oss.
Jag ska tänka på dig och skicka lugn och kärlek till onsdagen.
Kramar till dig och ta väl hand om dig!!!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Astrid

Astrid

12 april 2011 21:49

Välkommen hem

http://www.astridlarsson.wordpress.com

 
irja

irja

13 april 2011 03:06

Kära syster Love,,,
" Bär aldrig mer än ett bekymmer i taget! Somliga människor bär på tre,bekymmer de haft, alla de har nu, och alla som de väntar sig att få....
Tänk inte på morgondagens bekymmer....Utan
låt denna dag ge dig insikt,om den fantastiska styrka du har inom dig....
Låt lugn och ro infinna sig när dagen är slut...
Låt stjärnorna spegla i dina ögon, låt vinden leka med ditt hår, låt regndroppar falla i din hand,låt kylan bita i din kind, låt solen värma ditt sinne,,, låt morgondagen vara en hemlighet,, låt gårdagen vara ett minne,,,, Och DU, låt livet vara här och NU....
Man önskar många gånger att man höll i ett trollspö, och simsalabim då blev allt som förr ,,, Men,men nu är livet annerledes, och det är högre makter som styr....
Är med dig, en stor styrkekram IA.....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

14 april 2011 15:41

Ja nu är det Torsdag och nu vet du mera, slipper fundera och kanske du fått lite hjälp för framtiden genom läkarsamtalet. Hoppas det!
Bilderna är underbara och vad skönt att ni kom iväg i alla fall, de vackra minnena kommer du att ha med dig, de andra får du förskjuta. Kram till er båda

http://farna.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

16 april 2011 00:50

Kära syter..LOVE!!! Så glad att du orkat med ett livstecken..igen!!!
VI KOMMER nsäat vvecka!!! Om dte passar er på tisdgen...så vore det lite bättre än onsdagen...Dom komer på tisdagmorron till Kolsva..och ligger över hos oss...och då har vi bättre tid på tisdagen...och komma e sväng föbi hos er!!!
Jag försöker ringa under helgen..och hör med dig,,vad dy tycker...tisdagen??? Eller!!
Kramar från Lasse oc mig!!!
Hälsa Leif Sockså.Å gott ifrån oss båda!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingmarie

Ingmarie

16 april 2011 08:27

Önskar dig välkommen hem igen och hoppas ni haft det bra.
Önskar dig o familjen trevlig helg

http://mimmiros.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards