Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Love - 16 april 2011 20:10

Liggandes i sängen sen torsdags med feber och huvudvärk känns det inte särskilt kul. Tycker vi har nog ändå och jag behöver

alla krafter.

 

Vill inte skriva om allt här utan lösenskyddar vissa inlägg.

Ni som vill läsa kan bara be mig om lösenordet så är det ok.

 

Våren har i alla fall gjort sitt intåg på tomten med både vit och

blåsippor.Vi har mycket att kratta och just nu ser det för

bedrövligt ut. Det som göms i snö kommer fram i tö och det har blivit ett par vändor till tippen.

 

Gaius håller som bäst på att få vårfrisyr och efter påsk ska han

på klippning. Jag tycker så synn om honom när det inte blir några promenader. Tar ut honom på tomten och tränar lite och så att han kan få springa av sig.

 

När jag är dålig och ligger viker han inte från min säng och

vill absolut inte gå ut med Leif på tomten.

Jag trodde Leif skulle vilja gå ut med honom men det har aldrig hänt däremot kan jag be Lukas när han är hemma.

 

Min psoreasis som sitter i hårbotten och bakom öronen  har blommat upp och det är nog på grund av oro och stress.

Tack o lov har jag inga problem på den övriga kroppen men det räcker med en sårig hårbotten och stora sår bakom öronen.

 

Kan inte komma på något possitivt, jo det kan jag visst.

Om jag är frisk så kommer mina bloggsystrat Margit

och Irja hit på tisdag med sina respektive.

Snälla håll tummarna så att det blir av.

 

 Allt går så fort och nu går vi in i påskveckan.

Jag brukar inte pynta så mycket men ska i alla fall sätta upp gula köksgardiner och köpa lite blommor till urnorna ute.

 

Är på jakt efter ett skrivbord till mitt rum så jag kan ha datorn där. Ofta vaknar jag tidigt eller somnar sent och då har jag ro

att skriva men vill inte gå upp hit och ev. väcka Leif.

Kan bara koppla av då han sover och det är tyst och lugnt.

 

I dag fick jag en så vacker blomma av honom och då skäms jag för att jag inte orkar med vårt nya liv. Han kan ju inte rå för sin sjukdom men vi behöver båda hjälp i den nya situationen.

 

Irja, du skrev så vackert till mig och jag har lagt dina ord på minnet. Ni ska komma ihåg att jag verkligen är glad för att ni alla stöttar och finns i min lilla värld.

TACK  från mitt hjärta.

 

Våra vänner här i byn ställer upp på alla sätt och att sitta med Jill o Kent en kväll när dom bjussar på god mat och vänskap det är guld värt. Ingrid och Leffe är våra andra stöttestenar som man alltid vet finns när man behöver dom.

Om ni läser detta så hoppas jag ni förstår hur betydelsefulla ni

är och med vilken kärlek vi tänker på er och era familjer.

 

Snart kommer John Blund och då ska vi alla sova gott och tänka på att;

Lyckans fjäril sätter sig på din axel bara du har tid att vänta.

 

                                  Kram

                                   Love.

                              

                                          

                      

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards