Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Love - 22 april 2011 19:13

Love ringa doktorn "doktorn svara

detta kan troligen bältros vara."

 

Fick en tid i tisdags då jag verkligen inte mådde bra.

Det var bältros men "bara" att vänta ut och vila tills febern gått ner. Det bränner kliar och värker så ett och annat piller

har gått åt.

 

Det kan bryta ut vid stress och nedsatt inmunförsvar.

Inte konstigt för inom mig är jag stressad av allt som hänt.

 

Han fick också titta på mitt infekterade fingersår.

Såg ut som om det vara kallbrand. Fy så hemskt sa

doktorn och skrev ut Spektramox.

 

Han skrev också ut en gele som jag ska smeta in i hårbotten varje kväll i fyra veckor mot psoreasisen.

Alltså tre flugor på en gång.

 

Det var inte alls roligt eftersom jag skulle få besök

men orkade inte. Sen kan man smitta också och den

som inte haft vattkoppor kan få det.

 

Så här sitter vi ensamma men har det bra i alla fall.

Jag orkar inte vara uppe så mycket ska i kväll titta på Talang.

 

Lovade visa fler kort från Thailand Hittade ett jättefint franskt konditori en dag när vi var ute och åkte.

Smakade förträffligt men  där var det dyrt.     

Här ser ni en ovälkommen besökare i vårt badrum en kväll.

Som tur va visade han sig inte mer när jag lyckades spola ner honom.   En annan dag fann jag denna stackars apa sittandes i en liten bur utanför ett hus. Han såg verkligen inte ut att må bra och

Tony sa att han suttit där flera år. Hur kan dom?

  Mitt emellam fina hotell kan det se ut så här med lösdrivande hundar och höns.

      Vi njöt av pooldagarna och skönt att kunna äta vid poolbaren             

Massor av hustempel finns och vi har vårat eget . Buddha måste ha det bra med mat och dryck.                              Jösses vad tiden tickat iväg. Jag måste sluta men önskar er 

en fin fortsättning på påsken.

                                   Kram 

                                   Love. 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards