Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

Å en sån karl.

Av Love - 24 juni 2011 15:04

 


                            Min älskade Leif.

 

 

          Tack för 50 år med dig vid min sida.

           

                   Han går som en karl

                   Han ser ut som en karl

                   Med en kropp som en karl

                   och han kysser som en karl ska

                   Han har charm som en karl

                   Han är fräck som en karl

                   Nonchalant som en karl

                   och han rör sig som en karl ska

                   Men djupt där inne har han ett barnasinne

                   och jag ska ge allt vad jag har

                   till denna underbara karl

                   så han blir min för hela livet ut.

 

 

 

                

 

 

Det var midsommarafon 1960 som vi sa ja till varandra och lovade älska varandra i nöd och lust.

 

Inget äktenskap är utan problem och svårigheter ibland

men om kärleksbandet är väl förankrat så håller det.

 

Du är den jag älskar och respekterar för den underbara äkta man och vän du är. Nu kämpar vi vidare i många år till min älskade Leif.

 

  

 

                  Önskar alla mina vänner en fin

                  midsommarhelg.

                           

                              Kram

                              Love.

 

 

 

 

 

 
 
Sita

Sita

24 juni 2011 16:14

Hejsan Love, grattis till er 50 åriga bröllopsdag. Hoppas ni får fira många till. Trevlig midsommar oxå. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

carina

24 juni 2011 21:55

hej hur har ni det här det som vanligt jag har ringt till en massa gånger inget svar det har väll inte hänt nått med er grattis på 50 års guld bröllopsdagen ha en trevlig midsommar vi kan väll träffas ta en fika nån dag nu är jag själv hemma sebbe är i stugan nu mvh carina

 
Pisan

Pisan

25 juni 2011 08:55

♥GRATTIS♥!!!!♥ Kramar från mig! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

25 juni 2011 11:03

Grattis till era 50 år tillsammans
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Bittan

Bittan

25 juni 2011 12:36

Hej!
Ett stort GRATTIS på Er guldbröllopsdag!

Jag önskar Er också en skön fortsättning på midsommarhelgen!

Här tar vi det lugnt i midsommar då jag ju varit så genomförkyld här hela denna veckan men är nu äntligen lite bättre. Här har vi vårt äldsta barnbarn Daniel här tillsammans med sin tjej Frida över midsommar och det yngsta barnbarnet Sebastian är hos sin mormor och deras mamma är i Göteborg tillsammans med sina tjejkompisar.

Vädret är omväxlande här och just nu tittar lite solen fram här och det är ca 17+ nu.

Om jag orkar så kanske vi åker ut på en biltur här i eftermiddag eller till mina föräldrar.

Kram Bittan

http://britt-marie.bloggplatsen.se

 
lilian

lilian

26 juni 2011 10:58

Grattis,vad underbart med kärlek.
kram till er båda.
Lilian o Greta.

http://www.frugreta.bloggagratis.se

 
Spanaren

Spanaren

26 juni 2011 13:13

Grattis lite i efterskott till eran 50 års dag! Kärleken lyser fram mellan alla dina rader. I höst blir det 40 år sedan jag mötte min man ;.)
Vet du att ditt Love passar dig ... för du är kärlek/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

27 juni 2011 10:53

Hoppas ni haft en fin helg med barn och barnbarn.
Kärleken mellan er är så fin och du ger allt du har till dina kära. Jag önskar dig och Leif det bästa av livet i framtiden.
Kram fån oss två.

 
Monica

Monica

30 juni 2011 11:45

50 år är en lång tid,men tiden går ju väldigt fort.Härligt när man får ha varann så länge även om det uppstår lite problem och bekymmer.Önskar att ni får många år ytterligare tillsammans.

kram Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

1 juli 2011 12:40

Hej goa Love! :D

Först så får jag gratulera er i efterskott till eran 50-åriga bröllopsdag. Så härligt att ni fortfarande håller varandra kära och jag hoppas ni får många många lyckliga år till tillsammans. ;-)

Sedan passar jag på att önska er en riktigt underbar och härlig helg!

Många många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Gunilla

Gunilla

2 juli 2011 22:46

Tittar in till dig, min bloggvän för att önska dig en fortsatt trevlig helg
kram på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Anita Lundvall

Anita Lundvall

4 juli 2011 11:42

Stort Grattis Vi firade får 50 årig bröllopsdag i April.
Ha de bra vi hörs vännen Anita

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

5 juli 2011 01:32

Ett försenat GRATTIS till de 50 åren..du och Leifa har fåt ha tillsammans..och vi hoppas och tror att ni får många fina år till!!!
Dagarna och vckorna går SÅ snabbt, man hinner inte riktigt med...
Nu jobbar jag som "vsemesterikarie" under sommaren..så veckan som gått har jag jobbat 5 nätter av 7..och dessutom hunnit med att fira 2 av Lasses och mitt barnbarns..födelsedagar..
Förstår att livet är tufft för dej och leif. menskönt att du får 2 dagar i veckan att disponera som "du vill"..och skönt att Lucas finns hos er..så att du då har någon att prata med..

Vore kul att ta en sväng någon dag..några timmar förbi hos er..vid tillfälle..om du/ni skulle orka...
har ikväll lagt in MÅNGA bilder på bloggen .och skrivit lite..så titta gärna. då du får tillfälle till datorn...
Kram till både dig oh Leif!!
Systeryster Margit och min Lasse.

http://margiholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards