Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Love - 11 juli 2011 09:19

Måndag och en dag med dålig klang för många som jobbar.

Jag gillar måndagar för då är jag "ledig" Har just skickat iväg Leif till klubben.

 Vad ska jag göra nu då? Börjar med det gamla vanliga katter, hunden, disken ,tvätten golven osv. sen får vi se.

 

Lördagen var ju loppisdag och jag fyndade några vackra krukor, skålar,glas,  broderade dukar massor av böcker och lite annat smått o gott.

På auktionen fanns en låda med 25 Rörstrands  jultallrikar från 1975-1999. Designade av  Gunnar Nyström med motiv från Nils Holgerssons underbara resa genom Sverige.

 

Skulle just gå hem när jag hörde någon presentera dom och jag ropade 100:-. Inte ett ljud hördes och plötsligt stod jag där med dom. Är säkert värda mer då dom inte ens verkar uppackade och ligger i originalkartonger.

Den dag jag kan lägga in kort i datorn igen ska ni få se dom.

 

Plikten kallar så nu blir det          Hej då!

Ha en riktigt bra dag och tack

för att ni tittade in.

                                                  
  Kram

                                                  
  Love.

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards