Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Love - 21 augusti 2011 21:32

                                      Hej på er!

Kan någon tala om hur jag gör för att lösenordskydda mitt inlägg.

Har försökt men det funkar inte. HJÄLP!!

Ibland behöver man skriva något som inte alla ska läsa.

 

Vi är hundvakt några dagar och Gaius är så glad. Skulle gärna ha en hund till men orkar nog inte och det är många år man ska ta hand om en ny familjemedlem. Det är lätt att skaffa men man måste tänka efter och vi är ju inte unga längre. Snart ska jag ju fylla 70. Vill inte vara hemma då.

Just nu har jag nog med att ta hand om mig själv för att orka.

Är så trött och sover dåligt får tvinga mig till det mesta.

 

Nästa helg är det Nora marken och jag hoppas kunna få komma dit.

Är det någon av er som tänkt sig dit kanske vi kan träffas.

Det blir nog på söndag för vi ska äta kräftor med barn o barnbarn på lördag.

Skulle ha gjort det i helgen men det blir inte alltiid som man vill.

 

Jag har absolut inget vettigt att skriva men ska hälsa på hos er nu.

Även om jag inte skriver där heller ska ni veta att jag följer er.

                                          Kram

                                          Love

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards