Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Love - 31 augusti 2011 06:30

   Kan inte fatta att jag i dag blir70 år och Leif 73.

Jag var bara 19 år när vi träffades och 20 när bröllopet stod.

På Tv säger dom att livet är inte dom dagar man levt utan dom dagar man minns och är man 70 år har man många dagar att minnas.

I dag blir ytteligare än och jag är verkligen glad över att få bli 70.

 

Alla har inte den förmånen och många klagar över att dom är så gamla men ingen kan ändra på det. Ska man hitta skönhet får man se längre än bara ytterhöljet som inte lyser med sin glans längre.

Undantag finnes och jag tycker Leif är så snygg o fin både utvändigt och invändigt.

                              Grattis min älskade man.

 

  

 

            Det var inte slut med födelsedagsbarn.

                Mia fyller 40 år i dag hon också.

            Kan ju inte vara där men önskar dig 

            den bästa tänkbara dagen vännen min.

                        STOR GRATTIS KRAM.  

Jag lärde känna Mia när hon köpte en katt av mig. Något år senare köpte hon Pavarotti som hon visar upp här.

Mia är som en extra dotter och betyder mycket för mig.

 

I morgon får ni höra hur dagen varit och jag hoppas sen hinna titta in hos er.

Ha de bra bra bra.

                                  Kram

                                  Love.

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards