Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Love - 9 september 2011 07:12

                                    Morning girls!

 

Tanten är uppe tidigt i dag vill passa på att skriva innan husets andra invånare vaknar.

 

Ser ut att bli en fin dag  solen skiner och ingen blåst.

Då blir det trädgården för hela slanten.

 

Ja det låter som om jag ska göra något men min rygg har helt spårat ur så jag litar på Leif i Lukas.

 

 Har flera rosor som levt sitt sommarliv i krukor men som nu ska ner i marken, gräset ska klippas och några perenner delas och vårlökararna måste också ner

 

Jag åker omkring inne med min kontorsstol när det är som värst och eftersom dammtussarna är änglarnas tofflor så får dom vara ifred.

 

Fick erbjudande om att börja på Yoga så den 26 sep. ska det ske.

Har någon av er sysslat med detta? Ska i alla fall bli roligt att pröva.

 

Har bokat bord till en loppis i morgon och jösses vad saker man har som inte behövs. Att jag sen älskar att gå på loppisar och fynda är en annan sak  ombyte förnöjer.

Ska lägga ut en del på Blocket och även på Bloggloppisen.

 

När jag ska skicka iväg kommentarer till vissa av er är det ibland totalt omöjligt men jag ger inte upp utan snart hör ni av mig.

 

Detta var inte mycket att skriva om men jag skyller på att jag inte fått kaffe ännu och hjärnan går på lågvarv.

 

                 Skickar en önskan om god helg till er alla.

 

                                  Kram

                                  Love.

 

 

 

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards