Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Love - 29 september 2011 09:26

                            VI GRATULERAR
                                  LEONARD
                                     13 ÅR.


          


Jag är inte rik på pengar men har det bästa man kan få och det är att få vara mormor till denna underbara kille.

Tänk alla minnen vi delar och alla glädjedagar han gett mig.

Leonard kan verkligen uttrycka sina känslor och är väldigt kreativ. 


 Jag vill dela med mig det han skrev i min poesibok 2010-07-18.


 Kära lilla Laila. en sån snäl mormor som du har ingen haft.

Du är underbar varje dag. och har en sån glädjekraft.

när du ler skiner solen. när du skrattar får du ro.

du är alltid så snäl mot dom som behöver och det är något man aldrig kommer över.

                            Ditt lilla hjärta

                                  Leonard     


Ni förstår nog att mormor fällde en tår av tacksamhet då.

På lördag får jag krama om honom då det blr kalas hos mamma.

Önskar dig en jättebra dag hjärtat mitt. Bamsekram.


    Storasyster Michelle och Leonard sommaren 2010.

 




   

Vilket underbart väder vi har varmt o skönt fast det snart är slut på september.

 Här gräver Leif och Lukas upp rabatter jordförbättrar och lägger på barkmull. Jag kan ju inte göra något nästan för värken men handla lökar till våren går så bra.


Mitt läkarbesök avlöpte med remiss till ortopeden på USÖ.

Jag har diskgenerering och artros och nu ska dom kolla hur det har utvecklat sig. Har även en för trång ryggmärgskanal  så förra gången jag var på sjukhuset 2009 sa läkaren att om det blir värre kan dom operera men inte garantera att jag blir bra så det gör jag inte.


Tack för det ni skriver och snart hälsar jag på igen. Må gott!

                                  Kram

                                  Love.




  

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards