Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Love - 3 oktober 2011 14:11

 


                                      William fyller 23!

                               Hurra Hurra!!

  Vårt första barnbarn bor i Thailand tillsammans med sin flickvän Goi. Jag kan bara träffa dom när jag är där men eftersom han är lycklig där och har det bra är jag glad för hans skull. Hoppas vi kan ses i vinter. Dom tar verkligen hand om mig när vi ses och jag önskar dom lycka till och skickar en 

             BAMSEKRAM från Famizz och farfar.  

 

Helgen var kanon med fint väder och en härlig dag hos Elinor då vi grattade Leonard.  

                              

 

Vet inte vad som hänt men jag måste pausa här ett tag.

Orken har tagit slut på alla håll och det är bara att vänta på bättre tider. Även om jag inte skriver hälsar jag på hos er och hoppas ni alla nu får ha det riktigt bra.

 

                                Kram

                                Love.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards