Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Love - 10 november 2011 22:29

I natt vaknade jag 3 med en hemsk huvudvärk. Panikletade efter Treo som jag tack o lov hade.

Sen var det bara att ligga där och invänta morgonen. Tog mig i alla fall upp och fixade kaffe och gav Leif hans tabletter. Mer piller och en ny sängvända

På eftermiddagen hade eländet släppt och jag har i kväll sett på Robinssonfinalen.

 

Äntligen har mina köksmattor från Jotex kommit så i morgon blir det förhoppningsvis golvtvätt innan dom lägs på. innan dom lägs på

Eftersom jag kunde utnyttja rabatter blev det inte så dyrt.

 

Nästa paket som kom var från Cellbes där jag beställt två tröjor.

Den första var ok men när jag öppnade den andra påsen som skulle innehålla en blå tröja st 44 låg där ett par svarta långbyxor st 38. Nu är dom på väg tillbaka och en tröja skulle komma. Ska det vara så svårt att se skillnad på byxa o tröja.

 

Ute i krukor har jag cyklamen och dom har ännu inte kolappsat,vilken otrolig höst vi har.

Inne blommar änglatrumpeterna fortfarande och nya knoppar är på väg.

 

Den förväntade influensan har ännu inte kommit igång och nu är vi vaccinerade. Leif tillhör ju riskgruppen och jag hänger med gratis.

 

Vi blir "barnlediga" i helgen Lukas ska åka till kusin Ludwig i Stockholm. Tänk när man hade småbarn och någon gång fick barnvakt av mamma och pappa.

 Bara att få sova hur länge man ville, gå ut och äta eller gå på bio det var lycka.

 

Har just konstaterat att det är fullmåne få se om det blir en natt till med dålig sömn men jag har en bra bok att ta till Vårlik av Mons Kallentoft. Han har med sin egen stil skapat en kriminalromanvärld någonstans mellan det realistiska och det övernaturliga när han berättar historien med ett flödigt och poetiskt språk. Läsfest! 

 

      Kram

      Love.

        

 

 

                              

 

 

 

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards