Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Love - 2 januari 2012 13:01

                                               God fortsättning på 2012.

 

Jag börjar med en tillbakablick över helgerna,på julafton var Elinor, Fred o Michelle här.

Givetvis åt vi god julmat och delade ut paket. Det känndes lite konstigt att bara vara 5 st

men att få alla samlade är inte så lätt.                                                

Den 26 dec. fyllde ju Michelle 20 år och då bar det av till henne. Pappa Johan hade kommit från Tyskland för att gratta och småskykonen var också där.

 Hon hade gjort jättegoda smörgåstårtor och var så glad för alla presenter. 

 På kvällen skulle dom unga ut så vi drog oss hemåt

. Tyvärr gick mina glasögon i två delar så jag såg lite suddigt men det är fixat nu.

 

                    

Lilla julafton blev det den 27 och då var huset fullt men kameran glömd. Alla var trötta på julmat så vi åt taccos  innan klapparna delades ut.

 

Jag fick en brun snygg handväska, tunika, armband, änglamuggar, mössa, halsduk och vantar mm.

 

Sen var det några vilodagar innan nyår. Då var vi bjudna på jättegod middag hos Ingrid, Leffe och barnen.

 

     

Vi var hemma innan 12 för min pappa dog vid 12 slaget en nyårsafton och jag vill vara ensam då och tända ett ljus för honom och känna att han är nära mig.

 

Inte heller ska våra djur vara ensamma när oväsentet med raketer drar igång.

Dom är inte rädda och det var inte mycket smällare i år.

Tycker verkligen folk skulle tänka på alla djur som blir skrämda både tama och vilda.

 

Nu är det i alla fall måndag och Leif är på klubben jag har tagit fram snabeldraken

och ska flänga runt ett tag. Vädret är hemskt och den lilla snö vi hade försvann.

Nu kan veckorna gärna gå fort så vi kommer till mars som för mig är vårmånad.

 

Tack alla som kommenterat och nu ska ni ha det riktigt bra och vara rädda om varandra.

                                           Kram

                                           Love.

 

                                                  


             

 

                               

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards