Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Love - 18 februari 2012 22:11

Ja i morse började jag med ett inlägg och önskade er god morgon.

Skrev en hel del men tog sen en paus för att dricka kaffe.

 

Fortsatte med hund o kattgöra, plocka ur diskmaskinen och lite

annat som måste göras.

 

Sen var det dags att skriva igen men icke sa Nicke. Allting var borta.

Kanske någom fyrfoting varit här och gått. Sur blev jag i alla fall och lusten försvann.

 

Nu har jag sett på Melodifestivalen och döm av min förvåning gick Ranelid

vidare. Inte  min stil och gillar inte alls honom men smaken är som baken delad.

Däremot Molly får en klar 10.

 

Jag hade ringt in en annan mäklare i går och det stämde med vad vi tänkt.

Han var trevlig, verkade seriös och gav ett pris som vi också hade diskuterat

Nästa steg blir fotografen så jag ska fixa till i fönstren med blommor

och gardiner och ta bort en del från väggar och hyllor.

 Dom vill ha så lite prylar som möjligt framme.

 

Elinor mår bättre och nu är småbarnen hos henne en vecka.

Då hinner jag träffa dom mer och vi kan gå på stan och luncha. 

Jag säger fortfarande småbarnen om dom fast Filippa är 12 år

och Leonard 13 år. Syster Michelle och bror Lukas är ju mycket äldre.

 

Om Leif orkar så funderar vi på att åka till Roger nästa helg i

Trelleborg. Sonen fyller år och vi har inte setts sen november.

 

Pratade med Mia min Mia i går. Hon ska ha en liten bebis om två

veckor och mamma nr2 vill höra att allt är bra.

När den lilla kommit så går tåget mot Motala med mig i.

Jag vill hälsa på hela härliga familjen och snusa på den lilla.

 

Såg att man nu kan gissa när Viktorias barn kommer och vinna

en helg i Stockholm på hotell med utsikt över slottet.

Skulle inte sitta helt fel.

Jag drömde en natt att dom fick en flicka som skulle heta Sofie Louise.

 

Vill ni skratta så köp Gamla tanter lägger inte ägg .

Skriven av Mark Levengood och Unni Lindell som lyssnat till barn.

 

Det är inte så bra för gravida kvinnor att ha ägglikör i urinen.

Anna 8 år

 

Graverade mammor går med babyn i magen i ca. 204 månader.

Hedda 6 år.

 

Vilken tur man har haft som sluppit undan dessa besvär.

 

                             Kram och godnatt!

                                  Love.

 

 

 

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards