Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Love - 21 februari 2012 18:55

                                      Hej hopp!

 

Vilken fin dag vi haft nu börjar vårkänslorna spira.

I går berättade en tjej på träffen att hon hade snödroppar

vid sin husvägg i söderläge. Livet leker o fåglarna har börjat kvittra.

 

Mycket bra dag hade jag i går men Filippa var hängig med

ont i hals o öron. Till doktorn i dag konstaterad öroninflammation

men har nu fått hjälp.

 

Dom stora barnbarnen är på hemväg från Skavsta men ville inte ha middag

så vi åt lite lätt själva. Storhandlat har vi gjort i dag men semlorna fick vara

kännde ingen längtan så det blev kanelbullar istället.

 

Brev från sjukhuset om Ekg, o provtagningar innan den 6 mars då jag ska

träffa kirurgen, narkosläkaren, sjuksköterska och arbetsterapeut.

Dom räknar med operation innom 4 veckor efter det.

 

Mycket på gång nu för på tisdag ska dom röntga mina knän som också ska

opereras men en sak i taget. Är det någon av er som gjort det pga. artros?

Eftersom jag gick en del i går och får jätteont så hoppas jag ju att allt ska bli bättre.

 

Det är regionala nyheter nu och sen några program jag ska se så dett blir

allt för i dag.

Om jag orkar sen i kväll går jag på vänpromenad hos er. Ha det gott!

 

                                               Kram från Love.

 

 

 

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards