Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Love - 8 mars 2012 07:01

Klockan är bara sju men jag sitter här med min kaffekopp och är faktiskt pigg.

Allting har gått som på räls och om två timmar kommer fotografen.



Har pratat med Leif och även där är det bra. Maten toppen alla snälla och

ett fint eget rum på åttonde våningen med utsikt över stan

Dagarna går fort och snart är vi tillsammans igen efter vår lillsemester.



Solen håller sig borta och ev. får vi snö till eftermiddagen.

Några som har bråda tider nu är skatfamiljerna.

I höstas plockade vi ihop en hög med kvistar för att elda i vår

Där hämrat dom kvistar och flyger upp till sina bon. Ett par bor i granen

dom andra i tallen och ibland brakar dom ihop så grannsämjan

där är inte den bästa.


Vi däremot har väldigt bra grannar och vänner som hjälper när man behöver.

Jag har en sak på gång utanför Flen och behöver hjälp så jag ska höra mig för.

Vad det är får ni höra om några veckor.

Om dotter orkar kommer hon i dag och Gaius får leka med lilla Totte.


                      Ta hand om er på bästa sätt och ha det bra.

                                                Kram från Love.






Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards