Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg under juni 2012

Av Love - 21 juni 2012 10:33

   Ni alla mina vänner och besökare vill jag önska en riktigt fin midsommarhelg.  


        Om jag inte hör av mig på ett tag så ska ni veta att jag kommer tillbaka.

         

        Vi måste ju byta bredbandsoperatör och det kan ta tid.


         Tänker på er och tackar jättemycket för era kommentarer ni är guld värda.

   Kram med kärlek från Love.


        

Av Love - 14 juni 2012 07:40

Det blir inte som jag tänkt. Trodde att det skulle gå att blogga mer mensom det är nu får jag vara glad om det blir några rader då o då. Hoppas det blir bättre efter flytten. Ska försöka skriva ett skyddat mail senare och berätta.

I alla fall är det tre bra o rolig saker som hänt. 

Förra torsdagen fick jag helledigt och kunde vara i Örebro själv. Det var marknadsdag och så trevligt.

Köpte två par piratbyxor för 59:- styck. Visserligen fick jag ta taxi till bussen för ryggen tvärvägrade qtt gå

men det var det värt.


Sen blev det fredag och studentdag för Lukas. Strålande väder glada människor och fest.

Elinor o Michelle hade gjort så fint hemma. En fin dag att minnas för oss alla.


Brickebacken var vårt mål på måndag då vi fick hämta nycklarna till lägenheten.

Eftersom Tony är här kan vi köra ömtåliga saker med bilen och det ska vi göra i dag när Leif åker.


Tyvärr får jag inte sitta ifred längre nu men sänder solvarma hälsningar till er alla med kärlek.

                                          

                                                   Kram

                                                   Love.

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards