Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Direktlänk till inlägg 21 september 2012

Trevlig fredag.

Av Love - 21 september 2012 22:57

Fredagsmyset i kväll var att min vän Ingrid kom o hälsade på.

Om du läser detta så hoppas jag du snart kommer tillbaka.

Barn o man var hemma så vi fick äta lite, fika o prata, prata o åter prata.


Jag gillar ju inte att prova kläder i affär men hittade ett par långbyxor på stan i dag

som var ok o bara kostade 98:- Går mest i långbyxor för då synns inte mina fula ben.

Ska det vara kjol eller klänning får dom vara långa.


En vacker dag i juli åkte Elinor; Leonard, Filippa o jag till Kolmården.

Örebro kommun o hyresgästföreningen här i backen sålde biljetter till barnfamiljer för 100:-

styck. Då ingick bussresa, inträde och tillgång till allt som tex. delfinariet, safari,

kamelridning mm. Skulle ha kostat massor annars så det var uppskattat.


 

Bra att ha en storebror när benen blir trötta.

               

Många djur att titta på men Leonard har dom bästa bilderna så håll till godo ändå.

 

Dotter hade fixat rostbiff med potatissallad och det smakade gott.

 

Trots alla fina djur vart nog Filippa gladast över mötet med Pernilla Wahlgren.

 

När dagen var slut var jag också slut men oj vad roligt vi haft.


  Kram till er mina vänner från Love

Önsketänkande!

 
 
Gunilla

Gunilla

22 september 2012 01:07

Hej Min Bästa Vän!
Visst är det fint i kolmården.
Vi var där för en del år sedan.
Då var vår dotter oxå med.
Hade en hel dag där.
Vi åkte med egen bil då.
Fina bilder ni tagit där.

Kram vännen
vi hörs ngn dag.
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
lillis

lillis

22 september 2012 06:40

Kan tänka mig att ni hade en trevlig dag i Kolmården med att gå och titta på alla djuren.
Så många fina kort du tagit
Ha en bra helg min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Sita

Sita

22 september 2012 11:22

Hejsan Love. En trevlig dag. Min dotter Ellinor o Thea var oxå dit i somras. Tredagar med hotell. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

22 september 2012 12:07

Hej barndomsvän skönt att se dig på bloggen igen.
Fina bilder från Kolmården. Vi var där 2008 Affe & Jag
Hoppas du trivs i stan själv skulle jag inte vilja tillbaka åker sällan åt det hållet
Det blir med Nora Lindesberg handlar gör vi i Frövi
Träffa någon dag vore kul du kan väl slå en signal när det passar
kram Ha de gott.
Lustigt att vi bodde på samma gata när vi var barn & att din Leif& min Bror Leif är lika gamla Undrar om de gick i samma klass
Ha de bra kram vännen Anita Boström Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

22 september 2012 16:29

Vilken trevlig resa du har gjort med "de dina". Fina bilder du har tagit och träffat Pernilla har du gjort och fått henne på bild med, det var duktigt gjort.
Det är givande att träffa vänner på tu man hand, det är så lätt att prata då. Det känns så skönta att få dela med sig till en vän man litar på.
Riktigt goa och varma kramar till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ingrid

22 september 2012 20:18

Hej det var jätte trevligt,kul att träffa dig igen ,väldigt fint hade du hemma mysigt.du är en så go vän som en extra mor tack för att du lyssnade igår när jag prata lite grann om sånt som är jobbigt,och jag kommer snart igen .jätte kram hälsningar från kilsmo

 
Ruth

Ruth

22 september 2012 20:56

Är så glad att du är tillbaka på riktigt. Att du har varit med om massor förstår jag, en härlig resa berättar du om och visar foton från i dag.
Får inte glömma att gratta dig för dina fyndbyxor, jädrans vilket klipp. Tror inte du har så fula ben utan att du kan gå i kjol eller klänning. I dag anv. ofta tights under, sådana plagg om du vill dölja åderbråck som jag gissar att du skäms över, tights är inne och har varit så i något år nu under kjol/klänningar.
Bara älskar alla dina bilder från Kolmården, länge sedan jag har varit till en djurpark.
Hoppas du får en mysig kväll och en fin söndag.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se/

 
Bettan

Bettan

23 september 2012 00:26

Vilken dag ni hade. Å jag höll på att trilla av datastolen när jag såg den bilden som är längst ner av dem du har här. Där är du bara såååå otroligt lik min mor. M.a.o VACKER =)... Vem vet våra gener kanske korsars någonstanns =)
Men hur som haver så ser ni ut att ha haft en fin dag tillsammans av bilderna att dömma.
Massa varma kramar till dig min vän

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

23 september 2012 11:26

Kul med fredagsmys med din väninna *toppen*
Tack för jättefina bilder och ni alla verkar mysa så :-)
Pernilla är nog lika glad privat ... kan jag tänka mig/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
blessingsrehab

blessingsrehab

23 september 2012 13:46

Gött att plocka fram sommarbilder och äventyr när hösten börjar komma inpå. Bra att man kan göra turer gemensamt för en lägre peng. Som du säger så måste man ha en tjock plånbok för att kunna ge sig iväg med barnen annars. Hoppas att du trivs i nya boet och att gubben reder sig väl med..Kramom Blessings♥

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love - 25 mars 2013 09:54

Veckorna trillar iväg fort men våren kommer långsamt. Förra året vid denna tid var det varmt o skönt.   Påsk till helgen men i år hoppar jag över den det blir ingen tur till Blåkulla heller.   Har tappat så mycket lust o kraft känner mig ...

Av Love - 10 mars 2013 18:24

                                          Hejsan i vårsolens glans!   Vilken fin vecka vi haft visst det är ingen direkt värme men att svepa om sig o sitta ute var livgivande. Att få lite färg i ansiktet sitter inte fel.   I måndags träffa...

Av Love - 2 mars 2013 19:27

Det blev mars i år också och jag har sett snödroppar. Vädret i dag har varit varierande sol, regn, blåst och snöblandat. Undrar hur det blir i morgon när Vasaloppet går.   Det var skönt att åka till Leif som var piggare än förra gången. Då ...

Av Love - 25 februari 2013 19:25


Har haft en bra dag med besök hos Leif. Måste försöka förlika mig med att han inte riktigt vet om jag är där eller inte. Han var mer borta i dag men ändå glad o go. Solen tittade fram men jag kan ju inte gå ut utan vi fikade med honom och ser...

Av Love - 21 februari 2013 17:38

Återigen sitter jag vid datorn och en vecka har passerat. Blev dåligare och fick hög feber så det blev transport till Sjukhuset igen o inläggning. Har fått en infektion i såret men i dag kom jag hem. Mycket prover o medikamenter och dom va...

Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards