Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Love - 23 september 2012 23:22

  Mig vara trött men vill tacka er för kommentarer så goa.


Tror ni det kan bli alldeles tomt på ord i skallen känns så.


Helg har det i alla fall varit och jag är helnöjd.

Toppendag med Leif i går här hemma, Jag lagade ytterfile

med potatisgratäng o sallad. Till det drack vi rödvin.

Hade frågat om det var ok att servera Leif o fick klartecken.

Eftersom Tony också drack beställde jag färdtjänst till Leif

halv åtta och det är verkligen bra. Kostade bara 40 kr.


Ringde Gunilla i dag o vi tog en promenad med hundarna

som sen fick busa av sig på hennes tomt.

Vi har ju inget staket ännu men jag funderar att provisoriskt

sätta upp längder med kompostgaller  så kan det bli ett finare

till våren.


I veckan ska jag ringa några servicehus o be att få komma på besök.

Vill att Leif ska få ett eget boende med möbler o allt härifrån.

Sen får vi se när plats finnes.

Där han är nu känns så kalt o opersonligt. Personalen är bra men

det är bara en förvaring utan aktiviteter som han behöver.


Det bidde lite ord i alla fal lmen nu säger jag" Hej o tack för mig".


                                                  
   Kram från

                                                  
      Love. 

                                                  
   





Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards