Välkommen till skrivarlyan i Vildfagre.

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Love - 14 februari 2013 14:09

Först vill jag säga TACK för era kommentarer.


Har nog blivit nollstäld efter operationen och totalt

urblåst i huvudet. Har inte orkat skriva eller ens sitta vid datorn.

Det har blivit lite facebookande från sängen men jag sover jättemycket.

Vet inte om det är alla morfin jag måste ta för att slippa ha så ont.


Vill i alla att ni ska veta att allt gick bra och i nästa vecka ska stygnen tas.


Gjorde en idiotgrej i tisdags då jag ville ha in våra skällande hundar som inte lyssnande.

Klev ut i foppatofflor och ramlade förstått o slog rygg o ben.

Finns inget försvar men jag tänkte bara på att få in hundarna.

Var på väg till sjukhuset i går för jag kunde inte gå alls och sova var

inte att tänka på.

Nu hade jag min skyddsängel med mig så i dag är det bättre.


Hur har ni det i vårt vinterland? Jag längtar ut men det får vänta.

 Tony o Elinor åkte nyss till Leif o det är jobbigt det är ju Alla hjärtans dag.


Blir i alla fall omskött o ompysslad. Tycker bara så synn om Nova som inte lämnar

min säng annat än för att gå ut på promenad med Michelle.


När jag inget gör kommer sötsuget och vill trösta mig.

Få se om barnen köper något smaskigt på vägen hem till mamma.


Den 3 mars är det återbesök och beslut om när knäet ska tas.


Om ni inte får besök så är det inte för att jag inte vill utan för att jag inte orkar.

I mina tankar finns ni i alla fall varje dag.


En riktigt fin Alla hjärtans dag hoppas jag ni har.


                                        Kram

                                        Love.


















Presentation


Mitt hem är där kärleken finns.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards